
وَمَا لَكُمْ لَا تُقَاتِلُونَ فِي سَبِيلِ اللَّهِ وَالْمُسْتَضْعَفِينَ مِنَ الرِّجَالِ وَالنِّسَاءِ وَالْوِلْدَانِ الَّذِينَ يَقُولُونَ رَبَّنَا أَخْرِجْنَا مِنْ هَذِهِ الْقَرْيَةِ الظَّالِمِ أَهْلُهَا وَاجْعَلْ لَنَا مِنْ لَدُنْكَ وَلِيًّا وَاجْعَلْ لَنَا مِنْ لَدُنْكَ نَصِيرًا * * * شما را چه شده که در راه خدا و [رهایی] مردان و زنان و کودکان مستضعف [ی که ستمکاران هر گونه راه چاره را بر آنان بسته اند] نمی جنگید؟ آن مستضعفانی که همواره می گویند: پروردگارا! ما را از این شهری که اهلش ستمکارند، بیرون ببر و از سوی خود، سرپرستی برای ما بگمار و از جانب خود برای ما یاوری قرار ده. * * * بدون کشته شدن سرنوشت بیهوده است / شهید اگر نتوان شد بهشت بیهوده است
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، از اتفاقهای خوب در حوزه عکاسی مردمی، ارتقای کیفیت دوربین تلفنهای همراه برای ثبت یک اتفاق خاص است که این مسئله را در آئینهای مذهبی شاهد هستیم. به ویژه در اجتماع عظیم پیادهروی اربعین که میلیونها عاشق میخواهند خود را به کربلا برسانند، گاهی لحظات تکرارنشدنی اتفاق میافتد که باید آن را ثبت کرد.
در بخشی از عکسهای مردمی پیادهروی اربعین حسینی با موضوع آماده کردن تنور نانپزی و دیگهای غذا، وسایل نقلیه زائران، حضور جوانی با ویلچر، کودکی در کالسکه و همچنین پیرمردی که مادرش را بر روی دوش به کربلا میبرد را در ادامه میبینیم.
اثر «الهام سامعی»
اثر «مائدهسادات میرفندرسکی»
اثر «صادق پورمسیری»
اثر «سید ابراهیم پیره»
اثر «رضا جهانگیری»
اثر «علی اناری»
اثر «علی اناری»
اثر «علیرضا کریمی»
اثر «محمد آهنگر»
اثر «محمد آهنگر»
اثر «محمد فرجی»
اثر «محمدعلی شریفی»
اثر «امیرحسین مهدیپور»
اثر «حسنعلی پورزند»