کد خبر: ۳۹۹۷۸۰
زمان انتشار: ۱۳:۱۲     ۱۱ آبان ۱۳۹۵
نقوی‌حسینی:
نماینده مردم ورامین در مجلس شورای اسلامی گفت: زمانی که آقای دانش‌آشتیانی به عضویت سازمان برنامه‌ریزی کتب درسی درآمد درس شهید حسین فهمیده از کتب درسی حذف شد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، سید حسین نقوی‌حسینی در جلسه علنی امروز مجلس (11 آبان ماه 95) و در مخالفت با وزیر پیشنهادی برای تصدی وزارت آموزش و پرورش، گفت: در شرایطی که فخرالدین احمدی دانش‌آشتیانی وزیر پیشنهادی «برای تصدی وزارت آموزش و پرورش» عضو شورای سازمان برنامه‌ریزی کتب درسی شد درس شهید حسین فهمیده از کتاب‌ها حذف شد.

وی افزود: بعضی‌ها منصوب به شهید رجایی شدند، بعضی‌ها ایشان را به خانواده علما منصوب کردند، من اینجا مطرح می‌کنم که نخست‌وزیر دوران جنگ عامل سر فتنه بود و عامل آمریکایی‌ها در فتنه شد و حال بعضی‌ها فکر می‌کنند که فلانی در پشتیبانی جنگ بوده معیار است. آقای منتظری فقیه بود و فاسد شد.

نماینده مردم ورامین در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: آقای رئیس‌جمهور شما که هیچ وقت مطالب نمایندگان را گوش نمی‌دهید. هر بار در معرفی وزرا صحبت می‌کنید و می‌روید. چون شما گفتید از نقد استقبال می‌کنید من مطالبی را می‌خواهم بگویم و امیدوارم که به جهنم حواله داده نشوم و امیدوارم که فردا بیسواد خطاب نشوم. امیدوارم که پشت همین تریبون به انقلابی‌های نفهم محکوم نشوم.

نقوی خاطرنشان کرد: انقلابی‌ها می‌فهمند. آقای رئیس‌جمهور انقلابی‌ها را پشت تریبون مجلس شورای اسلامی به نفهمی متهم نکنید. این کار درست نیست. حرف منتقدین را گوش دهید.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۲
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ali
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۵۱ - ۱۱ آبان ۱۳۹۵
۱
۱
598 اصول کلی اصلاح طلبان رو فراموش نکن لطفا:
1.فقط اقای روحانی میفهمه2.فقط ایشون شناسنامه داره تو ایران3.فقط ایشون ودولتش از راستگویان هستند4. فقط ایشان و دولتش از پاک دستان هستند5. فقط ایشان و دولتش به بحران روبروبودند6.فقط ایشان بود که تونست مشکلات رو بتبرجام حل کنه7.فقط ایشون بود که اهل تشخیصه و تشخیص داد که سیمان بریزند تو راکتور اراک و فاتحه یه عمر تلاش ایرانی جماعت رو با سیمان که البته برای خاطرجمع شدن باید ساروج میکردتا اعتمادسازی بهترمیشد بخونه. من موندم کسی که به فکر منافع ملی و امنیت ملیش هست با چه توجیهی اسم اینومیبره و می خواد بهش رای بده .شاه که همه خائن میدونستن اونو تشخیص داد انرژی هسته ای به نفع منافع ملیش هست این بابا چطور به اندازه شاه هم .................
پاسخ
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۱۵ - ۱۱ آبان ۱۳۹۵
۰
۱
یادپاک ترین دولت تاریخ بخیر
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها