کد خبر: ۳۹۹۷۰۳
زمان انتشار: ۲۰:۳۷     ۱۰ آبان ۱۳۹۵
شنیده می‌شود مدیر برنامه‌های مهاجم تیم فوتبال استقلال، گاف بزرگی داده است.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از میزان، مدیر برنامه‌های کاوه رضایی روز گذشته در رسانه‌ها مدعی شد این بازیکن با پیشنهاد یک تیم چینی روبرو شده که مربی آن فابیو کاناوارو است.

این شخص اعلام کرده رضایی به علت دعوت نشدن به تیم ملی و همچنین طبق بند قراردادش، با دادن مبلغی به استقلال می‌تواند به یک تیم خارجی برود.

اظهارات مدیر برنامه‌های رضایی با واکنش مسئولان باشگاه استقلال روبرو شد. پندار توفیقی، دبیر هیئت مدیره باشگاه استقلال اعلام کرد که طبق قرارداد، رضایی می‌تواند در نیم‌فصل یا پایان فصل از استقلال جدا شود.

پنجره نقل‌وانتقالات چین از یکی دو روز دیگر آغاز می‌شود و زمانی که به پایان برسد، نیم‌فصل اول لیگ برتر ایران به پایان می‌رسد. شنیده می‌شود بندی مبنی بر جدایی رضایی در هر زمان در صورت پرداخت مبلغ 250 هزار دلار وجود ندارد و این بازیکن عملاً در صورت جدایی در این مقطع نمی‌تواند به تیم دیگری برود.

ظاهراً رضایی برای جدایی از استقلال باید تا نیم‌فصل صبر کند و در این صورت با بسته شدن پنجره نقل‌وانتقالات سوپرلیگ چین مواجه می‌شود و شانسی برای حضور در تیم تحت هدایت کاناوارو نخواهد داشت. با این تفاسیر به نظر می‌رسد مدیر برنامه‌های کاوه رضایی گاف بزرگی داده است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها