کد خبر: ۳۹۹۵۵۶
زمان انتشار: ۰۹:۰۵     ۱۰ آبان ۱۳۹۵
انتشار تصاویری از یک زن ایرانی در کنار اوباما و هیلاری کلینتون در فضای مجازی سروصدای زیادی به پا کرده است.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، لیلی صرافان پس از سال‌ها اقامت در آمریکا به همراه جمع قابل توجهی از ایرانیان چندتابعیتی به کشور بازگشت و بدون کوچک‌ترین مشکل امنیتی به عنوان مربی داوطلب کارآفرینی در 2 مجموعه شتابدهنده «تک» و «آواتک» مشغول به کار شد. او از اعضای هیأت مدیره مجموعه ضدامنیتی نایاک وابسته به وزارت خارجه آمریکاست که برای تحقق هدف بزرگ «سازش ایران، آمریکا و اسرائیل» تلاش می‌کنند.

صرافان همچنین همکار بنیاد کلینتون و از اعضای کمپین انتخاباتی «هیلاری کلینتون» در انتخابات ریاست‌جمهوری این کشور به شمار می‌رود.

او همکاری نزدیکی با «چتم هاوس» انگلیس و انجمن جهانی راهبری زنان دارد که اخیرا چند نفر از اعضای مرکز ایرانی وابسته به آن به نام «کفشدوزک» به اتهام فعالیت ضدامنیتی دستگیر شدند!

صرافان به جز «نایاک» با سایر گروه‌های ایرانی - آمریکایی نزدیک به لابی صهیونیستی «جی استریت» از جمله «پایا» متعلق به «حمید بیگلری» نیز همکاری دارد و سخنران کنفرانس راهبری 2015 آن بوده است.

به تازگی تصاویری از او در کنار اوباما و هیلاری کلینتون منتشر شده که سر و صدای زیادی در فضای مجازی به پا کرده است.





جوابیه:

شخصی به نام لیلی صرافان هیچگاه مسئولیت رسمی در شتابدهنده ی آواتک نداشته و کارمند این شرکت نبوده است.نامبرده صرفا برای مدت محدودی به طور داوطلبانه به چند شرکت نوپا,مشاوره بازاریابی ارائه نمود که با کسب اطلاع از سابقه و حاشیه های فعالیت سیاسی وی ,نامبرده از ترکیب مشاوران حذف گردید.

با اغتنام فرصت لازم به ذکر میداند که شتابدهنده کارآفرینی آوانک با حمایت سرمایه گذاران داخلی و در تعامل نزدیک با دستگاه های علمی ذیربط و متولیان کارآفرینی این توفیق راداشته در طول دوسال فعالیت خود بیش از 30 هزار شرکت نوپای دانش بنیان سرمایه گذاری و ارائه نماید.

افتخار این شرکت,گام برداشتن در مسیر تاکیدات مقام معظم رهبری در پشتیبانی از نخبگان کشور و فراهم آوردن امکان عدم جذب آنها توسط شرکت های بیگانه میباشد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۱۳ - ۱۰ آبان ۱۳۹۵
۲۰
۹
در دولت كدخداپرستان . قرار نيست كه كدخداپرستي مورد تعقيب قرارگيرد
پاسخ
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۳۹ - ۱۰ آبان ۱۳۹۵
۲۳
۹
روحانی دارد هر چه ادم فاسد است را به این مملکت میاورد.
پاسخ
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۴۲ - ۱۰ آبان ۱۳۹۵
۹
۱۶
وزارت خارجه میتونه با خانم صرافان کارهای بزرگی در جهت تعامل با امریکا ایفا کنه . عصر حاضر عصر ارتباطات و تعامل هست و با روابط دوستانه میشه مشکلات لاینحل را حل کرد . مثل کارهای اداری خودمان که با داشتن یک رابط یا پارتی خوب بوروکراسی و کارهای سی روزه را در یک روز حل کرد
پاسخ
عبدالله
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۴۹ - ۱۱ آبان ۱۳۹۵
شماتافهمیدن حقایق سالها فاصله دارید
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۱۱ - ۱۱ آبان ۱۳۹۵
اره خوب
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۵۳ - ۱۱ آبان ۱۳۹۵
۴
۳
نهاد های امنیتی چه غلطی می کنند !!!
پاسخ
محمد
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۱۱ - ۱۱ آبان ۱۳۹۵
۷
۶
از دولت تزویر این کارها بعید نیست سیاست نیش باز البته برای دشمن
پاسخ
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۰۱ - ۱۱ آبان ۱۳۹۵
۹
۱۰
به افتخار ایرانی بودنش منهم افتخار میکنم که ایرانی در کجا کار میکند
پاسخ
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۲۲ - ۱۲ آبان ۱۳۹۵
من هم به چنین افرادی افتخار میکنم که حداقل مزد تلاش های خودشان را میبرند و میخورند نه از بیت المالی که حاصل خون شهداست. حواسم نبود بگم اسلام هم در خطراست.
محمودی خوزستان
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۰۲ - ۱۴ آبان ۱۳۹۵
۳
۰
هرکس حتی فرد ایرانی که باعث جاسوسی وضررملی اقدام نماید قابل اعتمادنیست
پاسخ
ناشناس
-
۱۰:۲۹ - ۲۲ آبان ۱۳۹۵
۴
۰
بعضی درداخل افتخار می کنند نوامیس شان در بغل ریئس جمهور آمریکا است این دلیل بی غیرتی انسان را می رساند که هر تجاوزی را نادیده می گیرند وافتخار هم می کنند آبروی هرچه ایران اسلامی را بردین ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها