کد خبر: ۳۹۹۵۱۶
زمان انتشار: ۱۵:۱۹     ۰۹ آبان ۱۳۹۵
این نماینده مردم در مجلس دهم، گفت: گزارش کمیسیون امنیت ملی به خوبی شرایط کنونی و وضعیت طرفین در اجرای برجام را به خوبی به نمایندگان نشان داد و امیدوارم در گزارش های آتی نیز این روند ادامه پیدا کند.
به گزارش پایگاه 598، اصغر سلیمی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به گزارش 6 ماهه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس درباره روند اجرای برجام، گفت: گزارش کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در گزارش شش ماهه خود که برگرفته از گزارش های سه ماهه وزارت خارجه و بازدیدهای میدانی از تأسیسات هسته ای بود، به خوبی توانست شرایط کنونی طرف های توافق هسته ای در اجرای برجام را توضیح دهد.

نماینده مردم سمیرم در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: گزارش کمیسیون امنیت محورهای مختلفی از جمله تعهدات ایران و عملکرد کشور در اجرای آن و تعهدات طرف های غربی و نحوه اجرای آن و مسائل مختلفی از جمله تحریم ها بانکی و اقتصادی داشت.

وی ادامه داد: گزارش کمیسیون به خوبی شرایط کنونی و وضعیت طرفین در اجرای برجام را به خوبی به نمایندگان نشان داد و امیدوارم در گزارش های آتی نیز این روند ادامه پیدا کند.

سلیمی تصریح کرد: برجام، ماحصل دیپلماسی میان ایران و کشورهای غربی بوده و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب در هدایت تیم مذاکره کننده در تأمین حقوق حقه ایران بسیار تأثیرگذار بود.

وی گفت: البته انتظارات ایران از طرف غربی در اجرای برجام به طور کامل برآورده نشده و غربی ها به ویژه آمریکایی ها در اجرای به تعهداتشان کوتاهی بسیاری کردند. بنابراین روند اجرای برجام به علت بدعهدی غربی ها بسیار طولانی شده است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها