کد خبر: ۳۹۹۵۱
زمان انتشار: ۰۲:۲۰     ۲۴ بهمن ۱۳۹۰
درخشان مجددا در شاهين
تيم فوتبال شاهين بوشهر كه در اين فصل از رقابت هاي ليگ برتر وضعيت كاملا عجيب و غريبي داشته و هشت مدير عامل و چهار مربي عوض كرده، بار ديگر تا پايان فصل با حميد درخشان به توافق رسيد. پس از رفتن فيروز كريمي مسئولان شاهين صحبت هايي با ابراهيم قاسم پور انجام دادند و در حالي كه همه چيز بين طرفين نهايي شده بود، قاسمپور از پذيرش هدايت شاهين سر باز زد و در نهايت اين حميد درخشان بود كه بار ديگر هدايت تيم بوشهري را با قراردادي تا پايان فصل به دست گرفت.
لوتار ماتيوس در الاتحاد عربستان
روزنامه المدينه عربستان اعلام كرد كه باشگاه الاتحاد در آستانه عقد قرارداد با لوتار ماتيوس ستاره سابق تيم ملي فوتبال آلمان براي جانشيني ماتياژ كك اسلوونيايي قرار دارد. اين روزنامه عربستاني به نقل از مدير جديد باشگاه الاتحاد نوشت: مذاكرات با ماتيوس موفقيت آميز بود و همه چيز به خوبي پيش رفته است، اگر مشكلي پيش نيايد او جمعه آينده وارد جده خواهد شد و رسما كار خود را شروع خواهد كرد. ماتيوس به عنوان بازيكن در تيم ملي فوتبال آلمان سابقه حضور در پنج جام جهاني را دارد، اما در عرصه مربيگري موفق كار نكرده است. او در تيم هاي همچون بلغارستان ، مجارستان ، راپيد وين ، سالزبورگ و اتلتيكو برزيل مربيگري كرده است.
غيبت دو بازيكن پيروزي در بازي با صبا
وحيد هاشميان و عليرضا محمد به دليل آسيب ديدگي، به ديدار آينده تيم فوتبال پيروزي در ليگ برتر نمي رسند. كادر پزشكي پيروزي حضور عليرضا محمد و وحيد هاشميان را در بازي با صباي قم منتفي اعلام كرد. ضمن اينكه وضعيت سه بازيكن پيروزي هم بايد در روزهاي آينده مشخص شود. پيروزي در هفته بيست و ششم ليگ برتر روز چهارشنبه ميهمان صباي قم است.
نامزد شدن يوسف سركال براي رياست AFC
يوسف سركال رئيس كميته انتقالي موقت فدراسيون فوتبال امارات از نامزد شدن خود براي انتخابات آتي رياست كنفدراسيون فوتبال آسيا خبر داد. وي در سخناني كه سايت فدراسيون فوتبال امارات منتشر كرد، گفت: خودم را براي انتخابات آينده رياست كنفدراسيون فوتبال آسيا كانديد خواهم كرد. من در داخل كشور از حمايت لازم برخوردار هستم. هم چنان كه در سطح قاره آسيا هم به خاطر تجربه زيادي كه دارم،چهره اي شناخته شده هستم و شانس زيادي را براي پيروز شدن دارم. براي پيروز شدن در انتخابات و پيشرفت سطح فوتبال آسيا تمام تلاش خود را به كار خواهم برد.
حمايت كميته ملي المپيك از گزينه وزارت ورزش براي فوتبال
علي آبادي رئيس كميته ملي المپيك با اشاره به برگزاري مجمع انتخابات فدراسيون فوتبال گفت: فرقي ندارد چه كسي رئيس اين فدراسيون شود چون از هر كسي كه در اين مجمع راي بياورد حمايت مي كنيم. وي در واكنش به پرسش مطرح شده مبني بر اينكه پيش از اين گفته بوديد حمايت شما از گزينه وزارت ورزش و جوانان خواهد بود، يادآور شد: درست است؛ در اين مقطع حمايت ما از گزينه مورد نظر وزارت ورزش و جوانان خواهد بود اما در نهايت از هركسي كه راي بياورد حمايت مي كنيم.
قهرماني تيم ملي فوتسال اسپانيا در اروپا
ملي پوشان فوتسال اسپانيا با برتري مقابل تيم ملي روسيه به عنوان قهرماني مسابقات فوتسال جام ملت هاي 2012 اروپا دست يافتند. ديدار نهايي هشتمين دوره مسابقات فوتسال قهرماني اروپا شنبه شب در سالن اشپالاديوم شهر اشپليت كرواسي برگزار شد كه طي آن تيم ملي فوتسال اسپانيا با نتيجه 3 بر يك از سد روسيه گذشت و قهرمان اروپا شد.
چك 200 ميليوني مانع ثبت قرارداد پولادي با پيروزي
در حالي كه مسئولان باشگاه مس كرمان و پيروزي در خصوص انتقال پولادي به توافق نهايي رسيدند اما در اين بين مشكلي وجود دارد كه مانع از ثبت قرارداد وي شده است. پس از توافق مسئولان دو باشگاه مس كرمان و پيروزي در خصوص انتقال مهرداد پولادي به تيم پيروزي براي حضور در رقابتهاي ليگ قهرمانان آسيا، مسولان باشگاه مس برگه انتقال موقت اين بازيكن را در اختيارش قرار دادند و سرخپوشان نيز طبق اين برگه وي را در ليست ارسالي خود به AFC قرار دادند.در همين خصوص يكي از مسئولان ارشد باشگاه مس كه خواست نامش فاش نشود به خبرگزاري مهر گفت: تفاهم نامه اي براي ارائه به سازمان ليگ در خصوص انتقال پولادي به تيم پيروزي تنظيم شده كه مسئولان باشگاه پيروزي آن را امضا كرده اند اما مسئولان مس از امضاي آن خودداري مي كنند چون يكي از شرايط اصلي اين تفاهم نامه اين بود كه سرخپوشان بابت اين انتقال چكي به مبلغ 200 ميليون تومان را به مسي ها بدهند كه با گذشت حدود يك هفته هنوز اين اتفاق رخ نداده است.
    
   
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها