کد خبر: ۳۹۹۳۸
زمان انتشار: ۰۱:۲۴     ۲۴ بهمن ۱۳۹۰
کیهان: راديو اسرائيل ضمن ابراز خشم نسبت به راهپيمايي باشكوه 22 بهمن، گزارشي مضحك را منتشر كرد كه ميزان شعور گردانندگان اين راديو از جمله منوشه امير را نشان مي دهد.
در حالي كه تظاهرات 22بهمن امسال در تهران با حضور ميليوني و پرنشاط طيف هاي مختلف مردم برگزار شد، راديو اسرائيل شركت كنندگان را هزاران نفر توصيف كرد و گفت: در سي وسومين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي، خيابان هاي منتهي به ميدان آزادي (شهياد) تهران شاهد حضور مجموعه اي ناهمگون از هزاران تن از راه پيمايان بودند كه گروه هايي دولتي مامور انقلاب اسلامي را سامان دادند. گزارش ها، حكايت از آن دارند كه راه پيمايي دولتي(!) امروز با زمينه چيني ها و سازماندهي كم سابقه عملي شد، به گونه اي كه حداقل 80 درصد از شركت كنندگان راه پيمايي را پرسنل ادارات دولتي و نيروهاي مسلح و دانش آموزان مدارسي تشكيل مي دادند كه از ساعات صبح امروز به محل راه پيمايي گسيل شده بودند.
اين گزارش مي افزايد: سازمان دهندگان راه پيمايي، شعارهاي تظاهركنندگان هوادار دولت را به گونه اي تنظيم كرده بودند كه از اين شعارها، نداي حمايت از رهبر و خواسته هاي او به گوش برسد. دستگاه تبليغاتي به مانند سال هاي گذشته از حضور ميليون ها تن خبر دادند و اين در حالي است كه به گفته شاهدان عيني در پايتخت، جمعيت شركت كنندگان در اين راه پيمايي هزاران تن تخمين زده مي شد.
در ادامه گزارش راديو اسرائيل آمده است: صف دراز اتوبوس ها و ميني بوس هايي كه شمار بزرگي از وابستگان نهادهاي دولتي را به گردهمايي امروز تهران منتقل كرده بودند، در برخي از خيابان ها منتهي به ميدان آزادي (شهياد) به خوبي به چشم مي خورد. اين در حالي است كه دانش آموزان مدارس را با پاي پياده به محل گردهمايي پايتخت آورده بودند.
راديو اسرائيل توضيح نمي دهد كه تظاهرات بايد به صورت راهپيمايي باشد يا نه. اين در حالي است كه همين رسانه و رسانه هاي مشابه، در بسياري از پريشان گويي هاي قبلي خود ادعا مي كردند تظاهركنندگان را با اتوبوس به محل راهپيمايي منتقل كرده اند.
گردانندگان مفلوك راديو اسرائيل ميليون ها شركت كننده در تظاهرات دشمن شكن 22 بهمن را به سانديس خور حكومت توصيف كرده اند.
در همين حال شبكه دولتي انگليس به همراه انبوهي از رسانه هاي دولتي بيگانه و ضد انقلاب، اقدام به سانسور وسيع اتفاق بزرگ 22 بهمن كرد و صرفا در چند خط خبر مدعي شد «روز 22 بهمن همانند سه دهه اخير، راهپيمايي هايي به دعوت نهادهاي حكومتي انجام شد». بي بي سي در اطلاع رساني كاملا صادقانه! خود مدعي شد «صدها هزارنفر از حاميان دولت در سراسر كشور به مناسبت 22 بهمن راهپيمايي كردند» كه با احتساب صدها شهر در كشور، لابد رقمي معادل هزار نفر به هر شهر بزرگ نظير تهران و مشهد و قم و تبريز و اصفهان و شيراز و... مي رسد. اين در حالي است كه به هنگام معركه گيري چند ده نفره فتنه گران، تيترهايي نظير «تهران در تسخير معترضان» استفاده مي كرد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۲:۵۷ - ۲۴ بهمن ۱۳۹۰
۰
۰
اونا که همگی کافرند و دروغگو هستند تکلیفشان رو هم روشن کردید،شما که برحقید حداقل بعضی از مواقع راست بگید بخدا کار سختی نیست،یبارم شده امتحان کنید وای که با بودن شما نیازی به وجود خداوند نیست
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها