کد خبر: ۳۹۹۳۵۶
زمان انتشار: ۱۵:۱۸     ۰۸ آبان ۱۳۹۵
آیت‌الله ممدوحی:
آیت‌الله حسن ممدوحی عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با اشاره به معرفی وزرای پیشنهادی دولت به مجلس اظهار داشت: ما در کشور قانون داریم و اگر سابقه این افراد مرتبط با فتنه است مجلس باید جلوی آن ایستادگی کند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از پایگاه اطلاع رسانی خبر قم (قم نا) ، آیت‌الله حسن ممدوحی بابیان اینکه برخی می‌گویند دولت در تقابل با مجلس قرار گرفته است، خاطرنشان کرد: در این زمینه تکلیف را مجلس شورای اسلامی روشن می‌کند و بدون نظر مجلس آن‌ها نمی‌توانند وزیر شوند.

آیت‌الله حسن ممدوحی عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با اشاره به معرفی وزرای پیشنهادی دولت به مجلس اظهار داشت: ما در کشور قانون داریم و اگر سابقه این افراد مرتبط با فتنه است مجلس باید جلوی آن ایستادگی کند.آیت‌الله حسن ممدوحی عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با اشاره به معرفی وزرای پیشنهادی دولت به مجلس اظهار داشت: ما در کشور قانون داریم و اگر سابقه این افراد مرتبط با فتنه است مجلس باید جلوی آن ایستادگی کند.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم تأسیس دفتر حقوق بشر اتحادیه اروپا در کشور را مدنظر قرار داد و گفت: ما از اروپا سابقه خوبی نداریم و هر وقت آن‌ها با سروصورت زیبا آمدند زشت‌ترین کارها را انجام داده‌اند.

وی با تأکید بر اینکه ما از ورود کشورهای اروپایی به ایران جزء حیله، سابقه‌ای سراغ نداریم، افزود: آن‌ها همواره دنبال ایجاد جای پایی برای خود بوده‌اند که خوشبختانه مسئولان نظام با هوشیاری تاکنون جلوی خیلی از کارهای آن‌ها را گرفته‌اند.

آیت‌الله ممدوحی تصریح کرد: تا زمانی که پای آن‌ها به کشور باز نشده می‌توان جلوی آن‌ها را گرفت ولی وقتی آمدند باید منتظر ایجاد گرفتاری توسط آن‌ها برای خود باشیم و اگر دولت حواسش را جمع کند، اصلا نمی‌گذارد آن‌ها وارد شوند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها