کد خبر: ۳۹۸۹۲
زمان انتشار: ۰۱:۱۸     ۲۴ بهمن ۱۳۹۰
پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سرهنگ مهدی کاکوان رییس پلیس فتا استان البرز اظهار داشت: در پی مراجعه زن جوانی به پلیس فتا استان البرز و اعلام شکایت مبنی بر این‌که شخص ناشناسی در یکی از سایت‌های اینترنتی اقدام به انتشار و پخش تصاویری از وی کرده که این امر موجب هتک حیثیت و از بین رفتن آبروی وی شده است پیگیری موضوع در دستور کار ماموران پلیس فتا قرار گرفت.
 
شاکی در ادامه اظهاراتش عنوان کرد: با توجه به این‌که قبلا با فرد دیگری ازدواج کرده و احتمال دارد که وی با وجود داشتن عکس‌های ازدواجشان اقدام به انتشار آن‌ها در اینترنت کرده باشد و با وجود این‌که وی 2 سال است که ازدواج مجدد کرده و همسر سابقش احتمالا با این اقدام خود قصد انتقام‌جویی از او و بردن آبرویش را دارد، بنابراین به این فرد به نام بهزاد. ز مظنون است.
 
سرهنگ کاکوان افزود: ماموران پس از هماهنگی با مقام قضایی، بهزاد را جهت انجام بازجویی به پلیس احضار کردند، اما وی اذعان داشت که شکایت شاکی را قبول ندارد و ادعای وی را کذب دانسته و هدف آن زن را از مطرح کردن شکایت انتقام جویی و تحقیر وی می‌داند.
 
کاکوان تصریح کرد: ماموران با توجه به اظهارات شاکی مبنی بر این‌که تعدادی عکس، فیلم و سی دی مربوط به دوران ازدواج آن‌ها در اختیار متهم بوده است به منظور صحت و سقم موضوع، با مجوز قضایی از منزل متهم بازرسی به عمل آمد که تعداد زیادی عکس و فیلم مربوط به شاکی به همراه دو دستگاه کیس حاوی عکس‌ها کشف شد که با بررسی دقیق ماموران مشخص شد که متهم با در اختیار داشتن تصاویر و فیلم‌های دوران ازدواج و سوءاستفاده از آن با ایجاد وبلاگی در یکی از سایت‌های اینترنتی قصد انتقام‌جویی از همسر سابقش را داشته است.
 
رییس پلیس فتا استان البرز در پایان گفت: متهم دستگیر شده با توجه به اسناد و مدارک موجود به ناچار به جرم خود اعتراف کرده که پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها