کد خبر: ۳۹۸۷۸۵
زمان انتشار: ۱۴:۳۰     ۰۴ آبان ۱۳۹۵
منابع سوري از فرار ۴۸ غيرنظامي ساكن مناطق تحت اشغال گروه‌هاي تروريستي در شرق حلب و استقبال گرم ارتش سوريه و مقامات محلي از آنها خبر دادند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از تسنيم از سوريه، شب گذشته 48 غيرنظامي ساكن محله‌هاي شرقي حلب توانستند با زحمت فراوان و با وجود تهديدها و حملات گروه‌هاي تروريستي كه اين مناطق را در اشغال خود قرار داده‌اند، فرار كرده و خود را به گذرگاه‌هاي امني كه ارتش سوريه برايشان آماده كرده است، برسانند.

نيروهاي ارتش سوريه و استاندار حلب به استقبال شهروندان سوري نجات يافته از جهنم تروريست‌ها رفتند، ارتش سوريه اخيرا چند گذرگاه امن را براي خروج غيرنظاميان و افراد مسلح علاقه‌مند به ترك محله‌هاي شرقي حلب تدارك ديده بود.

استاندار حلب بر حمايت دولت سوريه از تمام شهروندان بر اساس مسئوليتي كه در قبال همه مردم دارد، تاكيد كرد.

بر اساس اين گزارش، حسين احمد دياب استاندار حلب و برخي از مقامات امنيتي حلب از شهروندان نجات يافته از چنگ تروريست‌هاي تكفيري استقبال كردند و خودروهاي وابسته به هلال احمر سوريه و تيم‌هاي پزشكي هم براي انتقال مجروحان و بيماران در مكان حاضر بودند.

شهرونداني كه توانسته بودند از شرق حلب در سايه تهديد‌هاي تروريست‌هاي تكفيري بگريزند، تاكيد كردند كه بارها در دوره برقراري آتش‌بس براي خروج از شرق حلب تلاش كردند، اما تروريست‌ها به زور سلاح و تهديد مانع خروج آنها شدند.

اين افراد از اين‌كه توانسته‌اند از چنگال باندهاي تروريستي كه مرتكب جنايات فراواني عليه مردم بيگناه مي‌شوند، نجات يابند، ابراز خرسندي كردند.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها