کد خبر: ۳۹۸۲۲
زمان انتشار: ۱۳:۳۷     ۲۳ بهمن ۱۳۹۰
آیت الله امینی:
عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، با اشاره به اینکه مردم ما نظام اسلامی را دوست دارند و حامی آن هستند، مسؤولان را به خدمت رسانی بیشتر به مردم توصیه و بر ضرورت رفع مشکل گرانی و تورم تاکید کرد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، آیت الله ابراهیم امینی عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در حاشیه راهپیمایی 22 بهمن در قم در گفت و گو با خبرنگاران، از حضور پرشور اقشار مختلف مردم در راهپیمایی قدردانی کرد.

وی نظام اسلامی را متعلق به مردم دانست و تاکید کرد: اگر ایثارگری و فداکاری مردم نبود موفقیت حاصل نمی شد و انقلاب اسلامی به پیروزی نمی رسید.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام تاکید کرد: مردم نظام اسلامی را دوست دارند و همچون امروز در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی نیز شرکت خواهند کرد.

وی با بیان اینکه مردم مشکلاتی دارند و مسؤولان باید درصدد حل آن برآیند، گفت: مسؤولان توجه داشته باشند و بدانند حضور مردم در صحنه دلیل بر رضایت کامل شان نیست. امیدواریم مسؤولان با همکاری و همدلی مشکلات مردم به ویژه تورم و گرانی که مردم را به ستوه آورده است را حل کنند.

آیت الله امینی با اشاره به در پیش بودن انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی، کاندیداهای انتخابات و حامیان آنها را به رعایت اخلاق انتخاباتی و اسلامی توصیه کرد.

وی اضافه کرد: بداخلاقی انتخاباتی و تخریب چهره های دیگر دلیل بر این است که این افراد صلاحیت نمایندگی مجلس را ندارند، همچنین اسراف در هزینه های تبلیغاتی درست نیست.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها