کد خبر: ۳۹۷۸۹۲
زمان انتشار: ۱۵:۰۱     ۲۷ مهر ۱۳۹۵
مهلت بخشش 100 درصدی جرائم مؤدیان مالیاتی استان کهگیلویه و بویراحمد تا پایان سال جاری تمدید شد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از صدا و سیما مرکز کهگیلویه و بویراحمد، مدیرکل امور مالیاتی استان با اشاره به اینکه 31 شهریورماه آخرین تمدید مهلت بخشودگی جرائم مالیاتی برای مؤدیانمهلت بخشودگی جرایم مالیاتی مؤدیان کهگیلویه و بویراحمد بود گفت: با هدف حمایت از بخش تولید و رعایت حقوق مؤدیان مالیاتی این مهلت تا پایان امسال تمدید شد.

محمدعلی غفاری از تمامی مؤدیان مالیاتی خواست از فرصت به دست آمده به منظور بهره گیری از تسهیلات در نظر گرفته شده استفاده کنند.

وی ادامه داد: مؤدیان مالیاتی می توانند با مراجعه به ادارات امور مالیاتی استان با تسویه ی اصل مالیات و پرداخت جرائم غیرقابل بخشش،برای ارائه ی درخواست بخشودگی 100 درصدی جرائم مالیاتی قابل بخشش خود اقدام کنند.

مدیرکل امور مالیاتی کهگیلویه وبویراحمد با بیان اینکه این بخشودگی شامل عملکرد سنوات قبل مؤدیان مالیاتی نیز می شود گفت: همه مؤدیان مالیاتی حقیقی و حقوقی مشمول این طرح می شوند.

غفاری با اشاره به اینکه مؤدیان مالیاتی حقیقی و حقوقی می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به ادارات امور مالیاتی سراسر استان مراجعه کنند افزود: سامانه تلفنی 1526 نیز آماده پاسخگویی به سؤالات و ابهامات مؤدیان مالیاتی استان در این زمینه خواهد بود


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها