کد خبر: ۳۹۷۸۴۲
زمان انتشار: ۱۳:۴۴     ۲۷ مهر ۱۳۹۵
رئيس فدراسيون فوتبال ايران با اشاره به اينكه بازي با تايلند هنوز به صورت رسمي لغو نشده، گفت: سرمربي تيم ملي در كشور تايلند حضور دارد و به بررسي امكان برگزاري اين ديدار مي‌پردازد.
به گزارش پایگاه 598، مهدي تاج در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنيم در يزد در ارتباط با بازي‌هاي تداركاتي تيم ملي فوتبال ايران اظهار داشت: بازي‌هاي تداركاتي به پيشنهاد سرمربي و با توجه به بررسي‌هايي كه وي انجام مي‌دهد، صورت مي‌گيرد و اين طور نيست كه هر تيم قدرتمندي براي بازي تداركاتي انتخاب شود.

وي خاطرنشان كرد: از جمله مواردي كه در بازي‌هاي دوستانه توسط سرمربي مد نظر قرار مي‌گيرد، بحث تاكتيك و تكنيك تيم مقابل است كه به تيم‌هاي حريف ايران در جام ملت‌هاي آسيا و مقدماتي جام جهاني 2018 روسيه نزديك باشد، وضعيت آب و هوايي كشور مقابل هم در تصميم‌ سرمربي نقش مهمي دارد.

رئيس فدراسيون فوتبال جمهوري اسلامي ايران در ارتباط با وضعيت بازي ايران و تايلند اظهار داشت: هنوز تايلند به صورت قطعي بيان نكرده كه بازي را لغو كرده و مسابقه نمي‌كند.

تاج ادامه داد: امروز كارلوس كي‌روش همچنان در كشور تايلند است كه بررسي لازم را انجام دهد تا ببيند آيا امكان انجام اين بازي وجود دارد يا به صورت قطعي لغو مي‌شود.

وي در ارتباط با تلاش‌هاي عربستان براي به حاشيه كشاندن فوتبال ايران در ارتباط با ديدار ايران و كره‌جنوبي گفت: فيفا در اين مورد از ما سئوالهاي متعددي انجام داده و ما بايد رسما جواب آنها را بدهيم ولي نگراني نداريم و احساسمان اين است كه همه (مردم، مسئولان و بازيكنان) در آن روز پيروز شدند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها