کد خبر: ۳۹۷۸۱۹
زمان انتشار: ۱۳:۰۴     ۲۷ مهر ۱۳۹۵
خطری که بابت تعلیق فدراسیون وزنه برداری ایران را تهدید می کرد با عذرخواهی سلیمی و انوشیروانی رفع شد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از تابناک ورزشی، با حضور علی مرادی رییس فدراسیون وزنه برداری در جلسه هیات رییسه فدراسیون جهانی به جهت پیگیری و حل موضوع مربوط به عذرخواهی رسمی بهداد سلیمی و سجاد انوشیروانی بابت اتفاقاتی که در رقابت دسته فوق سنگین بازی های المپیک 2016 ریو رخ داد، این موضوع با رایزنی های موثر و دیپلماسی موفق بین المللی فدراسیون وزنه برداری بدون نیاز به حضور و اعزام سرمربی و ملی پوش کشورمان در مالزی حل شد. برهمین اساس و با توجه به رایزنی های انجام شده دیگر دغدغه ای از بابت تعلیق و یکسری جرایم احتمالی در این باب وزنه برداری ایران را تهدید نخواهد کرد.

علی مرادی درباره حضورش در نشست هیأت رئیسه فدراسیون جهانی وزنه برداری گفت: با توجه به اتفاقات و اعتراضاتی که در جریان بازی‌های المپیک ریو رخ داد، نامه‌ای رسمی از فدراسیون جهانی به فدراسیون کشورمان ارسال شد و خواستار حضور سلیمی و انوشیروانی برای ادای توضیحات و عذرخواهی در این خصوص شد.

وی ادامه داد: خوشبختانه با توجه به ارتباطات خوبی که داریم و با دیپلماسی فعال فدراسیون این مشکل را حل کردیم تا دیگر نیازی به حضور سلیمی و انوشیروانی در مالزی نباشد. سوالاتی در این خصوص از ما پرسیده شد که به آن پاسخ گفتیم؛ اعضای هیات رئیسه فدراسیون جهانی نیز از اهتمام ایران خوشحال شدند و عنوان کردند دیگر نیازی به حضور سلیمی و انوشیروانی نیست.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها