کد خبر: ۳۹۷۷۶
زمان انتشار: ۱۲:۱۴     ۲۳ بهمن ۱۳۹۰
فائزون نوشت: جشنواره از خاتم (ص) تا خاتم (عج)  روز جمعه در تالار انتظار ، به کار خود پایان داد. آقای فرخ شاهی مسئول برگزاری جشنواره و مسئول طرح 313 یار موعود استان کرمانشاه ، ضمن تشکر و قدر دانی از چهره ها و شخصیتهایی که بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود (عج) کرمانشاه را در برگزاری این جشنوارههای با شکوه و کم نظیر یاری نمودند خطاب به مسئولین استان گفت : با تو جه به بی مهری و کم توجهی مسئولین استان نسبت به این کار کم نظیر و تاثیر گذار، اما به یاری خداوند متعال و عنایات حضرت ولی عصر (عج) توانستیم با مشکلات مالی و نبود اعتبارات استانی در این پروژه فرهنگی با شکوه ،آنرابه نحو احسنت و بی عیب و نقص برگزار نماییم. و از همینجا جا دارد از بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود (عج) و شخص آقای بهروز همتی ، دفتر آیت الله علما ، نماینده محترم ولی فقیه در استان کرمانشاه و قرارگاه فرهنگی خاتم الاوصیا ، نهایت تقدیر و تشکر را به عمل بیاوریم.

5.jpg

فرخ شاهی در ادامه گفت : گرچه بودجه و کمک مالی در این کار بزرگ دریافت ننموده ایم و از این بابت برای مسئولین استان متاسفیم ، اما مانند شرایط عملیات فاو ، سرطناب را به دست امام زمان(عج) دادیم و حضرت خودش کارها را ردیف کرد و به ما عنایت داشت که توانستیم این جشنواره عظیم و کم نظیر را با شکوه و به یادماندنی برگزار کنیم.

در این مراسم دکتر عباس خادمیان ، نماینده ولی فقیه در دانشگاه کاشان و از اساتید برجسته مرکز تخصصی مهدویت قم به ایراد سخنرانی پرداخت و سپس جوایز به برگزیدگان در بخش های مختلف جشنواره اهدا شد.

11.jpg
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها