کد خبر: ۳۹۷۷۳
زمان انتشار: ۱۲:۱۰     ۲۳ بهمن ۱۳۹۰
رییس ستاد کل نیروهای مسلح بابیان اینکه سردار سوداگر یک رزمنده بسیجی به تمام معنا بود، گفت: ایشان همه خصوصیات یک فرمانده بسیجی را در خود داشت و تا روز آخر پای میثاقش با امام زمان(عج)، حضرت امام خمینی(ره) و حضرت امام خامنه‌ای باقی ماند.

فارس، سردار سرلشکر سید حسن فیروزآبادی رییس ستاد کل نیروهای مسلح صبح امروز در حاشیه مراسم تشییع پیکر سردار احمد سوداگر رییس پژوهشگاه علوم و معارف دفاع مقدس گفت: در واقع خود ایشان بود که ایده تشکیل این پژوهشکده را داد و آن را راه انداخت و توانست تقریباً تمام فرماندهان ارتش، سپاه، نیروی انتظامی، بسیجیان و کسانی که در حوزه فرهنگ دفاع مقدس صاحب‌نظر بودند را یک‌جا جمع کند و حرفهای همه جواب را بشنود و بحث‌های علمی کنند و ضمن اینکه درس دفاع مقدس را برای دانشگاه‌ها آماده کرد این پژوهشگاه را هم به حد کمال رساند.

فیروزآبادی بابیان اینکه سردار سوداگر یک رزمنده بسیجی به تمام معنا بود، تصریح کرد: ایشان همه خصوصیات یک فرمانده بسیجی را در خود داشت و از روز اول پا در جبهه گذاشته بود و تا روز آخر پای میثاقش با امام زمان(عج)، حضرت امام خمینی(ره) و حضرت امام خامنه‌ای باقی ماند.

وی خاطرنشان کرد: سردار سوداگر از اینکه ادامه تلاشش در راه دفاع مقدس به خیر ختم شده و نیز از محتوای کارهایش بسیار خوشحال بود و ابراز رضایت می‌کرد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
azarakhshe mobarez
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۲۷ - ۲۳ بهمن ۱۳۹۰
۰
۰
كجايند مردان بي ادعا
كجايند شهيدان راه خدا
كجايند آنان كه از وادي ديگرند
كجايند آنان كه گمنام و نام آورند...
خدايت با امام راحل(ره) محشور گرداند؛ سردار با وفا
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها