کد خبر: ۳۹۷۶۲
زمان انتشار: ۱۱:۲۲     ۲۳ بهمن ۱۳۹۰
سایت منسوب به احمد توکلی بعد از حمایت های مکرر از افروغ ها و توجیه عجیب عمکلرد این قشر هنجارشکن، در یک تحریف آشکار سعی در تخریب علامه مصباح یزدی نمود و تلاش نمود تا راه رفته اصلاح طلبان افراطی در تخریب چهره های شاخص نظام را در دوران انزوای این گروههای معاند ادامه دهد.

بی باک؛ سید مختار موسوی: حمله سایت منسوب به توکلی به علامه مصباح یزدی و جبهه پایداری که متشکل از وفادارترین ، صادق ترین ، بصیرترین ، و مخلص ترین وپاکترین یاران ولایت است ، ناشی از بی بصیرتی وعدم معرفت و بیگانه بودن دست اندر کاران این سایت به اسلام ناب محمدی (ص) و منابع احکام اسلامی و جایگاه عقل در شریعت و ارتباط بین دین و عقل و رابطه بین علم و عقل و علم و دین و سرانجام عدم آگاهی آنان از نقش ولایت در دین و دینداری مسلمانان است .

البته ترس و وحشتی که امثال این سایت به جبهه پایداری دارند ؛ ریشه در اخلاص ، ایمان ، زهد و تقوا ، صداقت ، عدالت ، امانتداری ، خرد ورزی ، پاکدستی ، بصیرت ، علم و دانش ، وفاداری و در رأس همه، خدامحوری و خدامداری و خداگرایی و ولایت مداری و ولایت پذیری بلاقید و شرط حضرت علامه مصباح یزدی و جبهه پایداری دارد .

این ترس و وحشت برای این است که به خوبی می دانند ، تا زمانیکه رهبری معنوی و فکری علامه مصباح بر جبهه پایداری حاکم است ، این جبهه بر سر اصول و مبانی انقلاب اسلامی از جمله اصل ولایت مطلقه فقیه با احدی معامله نخواهد کرد و به هیچ یک از مسئولین نیز اجازه نخواهد داد که این اصول را دور بزنند.

بنابراین کسانیکه ریگی در کفش دارند  فکرهای پلیدی در سرخود می پروانند ، و مترصد تحصیل فرصت مناسب هستند تا اصول و ارزشهای دینی و انقلابی ملت بزرگ ایران اسلامی ؛ از جمله اصل ولایت را دور بزنند ؛ بدیهی است که در قدم اول ، به فکر چگونه نابود کردن و از سر راه برداشتنِ دیده بانها و محافظین اصلی و پاسداران اصیل ولایت و تخریب و تضعیف عقبه تئوریک انقلاب اسلامی و الگوهای ولایتمداری و ولایت پذیری باشند . بدینسان نباید تردید کرد که حمله یک سایت خبری سیاست زده _ که دفاع از افروغ ها را در کارنامه دارد _ به علامه مصباح یزدی و جبهه پایداری نیز در همین راستا بوده است .

آری ، فریاد امثال این سایت نیز ناشی از دردی می باشد که ، دینداری و خرد ورزی و بصیرت و ولایت پذیری مطهری زمان حضرت آیت الله مصباح یزدی به آنها فشار آورده است . برای اینکه می دانند ، تا امثال علامه مصباح یزدی و شاگردانش که اضلاع اصلی جبهه پایداری را تشکیل داده اند ، به عنوان سربازان ولایت به پاسداری از ولایت و دیگر ارزشها می پردازند ، احدی نخواهد نتوانست به ولایت و دیگر اصول شناخته شده انقلاب اسلامی آسیبی برساند .

مثلاً این رسانه خواسته در انتقادات و یا حمله اهانت آمیز خود استدلال نماید و به زعم و خیال خودشان ، به مقوله عقلانیت حول محور ولایت ، اشکال گرفته است . که عین جمله غیر اصولی و غیر علمی و فاقد منطق علمی و فقهی و بی معنی آنها جهت قضاوت شما خوبان اینجا منعکس میگردد : « _ آقایان و بانوان محترم جبهه پایداری، عقلانیت حول محور ولایت یعنی چه؟ یعنی اگر عقل شما به امری دستور دهد که ولایت خلاف آن را صادر کند ، شما به امر عقل خود عمل خواهید کرد؟؟ پس آن یار امام باقر (ع) که به فرموده ی حضرت داخل تنور رفت قطعا از اعضای جبهه پایداری نخواهد بود.»

در پاسخ به این سوال مضحک و بی اساس میگویم :

اولاً : عصبانیت شما و امثال شما از این است که تک تک اعضای جبهه پایداری و آن جوانان پاکدامنی که از این جبهه ناب اصولگرایی حمایت می کنند ؛ که شما مثل خاتمی به آنها توهین کرده اید ؛ همه بدون استثناء از یاران تنوری ولایت هستند .

 ثانیاً: شعار جبهه پایداری که بارها از زبان مبارک خورشید فروزنده انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه ای عزیز بیان شده است ، عبارت است از : عقلانیت ، معنویت و عدالت حول محور ولایت است .

لذا خطاب به آقای احمد توکلی که این سایت متخلّف منتسب به ایشان است و این اهانات به رهبر فکری و معنوی جبهه پایداری که محبوب اکثریت قریب اتفاق حماسه سازان 9دی است ، از ناحیه این سایت بعمل آمده و خشم جوانان حزب اللهی را برانگیخته است ، اعلام میگردد که بارها و بارها از ناحیه حضرت علامه و شاگردان ایشان در تبیین اصول و معیارهای جبهه پایداری انقلاب اسلامی اعلام شده است که : عقلانیت و معنویت و عدالت مورد نظرجبهه پایداری شریعت محور است . و شریعت محور بودن عقلانیت و معنویت و عدالت ، جای هیچ اشکال و ایراد و بهانه ای برای کسی نمی گذارد .

و اینک بنده خطاب به آقای احمد توکلی که در همه چیز خیلی مدعی هستند و به غیر از خودشان کسی را قبول ندارد عرض می کنم : آقای توکلی ! بیش از 1400 سال است که عقل در کنار کتاب خدا و سنت رسول الله (ص) و اجماع به عنوان یکی از منابع چهارگانه استنباط  صدور احکام اسلامی معرفی شده است ؛ و پیامبر عظیم الشأن اسلام و دوازده جانشین معصومش که سلام و درود خدا بر آنها باد و جمیع فقها و مجتهدین از صدر تا کنون از این تقسیم بندی تبعیت کرده و آن را امضا نموده اند . و تردیدی نیست که عقلانیت موجود در شعار جبهه پایداری نیز، از این تقسیم بندی و با لحاظ قرار دادن رتبه و نقش عقل در دین نشأت گرفته است . اما تابحال از ناحیه کسی که ادعای دینداری در مکتب شیعه و سنی را داشته باشد ، ایراد و اشکالی از نقش عقل در دین و یااینکه چرا عقل بعنوان یکی از منابع احکام دین پذیرفته شده گرفته نشده است .

ضمناً بد نیست آقای توکلی و دست اندر کاران سایت خبری شان و نویسنده آن متن توهین آمیز بدانند که ، در فقه شیعه و فلسفه اسلامی ، قاعده ای وجود دارد تحت عنوان « قاعده ملازمه میان عقل و شرع » یعنی طبق این قاعده ، هرگز شرع به چیزی حکم نمی کند که بر خلاف عقل باشد و در مقابل ، هرگز عقل نیز به چیزی امر نمی کند که بر خلاف شرع باشد . پس بنابراین نگرانی این سایت بسیار بی مورد است و ایرادات آنهارا باید محترمانه به دیوار کوبید .

ضمناً آقای توکلی من که به تأسی از علامه مصباح و شاگردان بزرگوارش در تیرماه 84 وخرداد 88 به احمدی نژاد رأی داده ام ومادر من هم که مادر شهیدی است ، برای پیروزی احمدی نژاد هزاران صلوات نذر کرده بود ؛ امروز پشیمان نیستیم چون ایمان داریم که در هردو دوره ، اصلح و بهترین فرد را انتخاب کرده ایم و شک نداریم که خدا و امام زمان (عج) و نائب برحق امام زمان(عج) از این انتخاب ما کاملاً راضی بوده اند و ضمناً بنده که کوچکترین عضو از جامعه بزرگ مریدان علامه مصباح و جبهه پایداری هستم ، جزء اولین ایرانیانی بودم که بازهم به تأسی و تبعیت از علامه مصباح و شاگردانش از عملکرد احمدی نژاد در عرصه حجاب ، و مواضع او در برابر جریان انحرافی در مطبوعات سراسری و فضای مجازی انتقاد نموده ام . منظور این است که ما با هیچ مسئولی عقد اخوت نبسته ایم و هر مسئولی تا در خط ولایت حرکت می کند و مطیع محض ولایت است مورد حمایت ملت خواهد بود .

در خاتمه به آقای توکلی و دیگر دست اندر کاران تریبون های رسانه ای شان توصیه می کنم که کمی پیرامون نقش عقل در دین و عقلانیت شریعت محور، مطالعه نمایند . و اینگونه بی مطالعه به بزرگانی که محبوب ولی امر مسلمین و امت هستند، اهانت نکنند که اصلاح طلبان و سایر معاندین، تائید کننده بی نتیجه بودن این نوع فعالیتها می باشند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها