کد خبر: ۳۹۷۵۰۱
زمان انتشار: ۱۴:۱۸     ۲۵ مهر ۱۳۹۵
به گزارش پایگاه 598، مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: سبک بازی استقلال در دیدار با سیاه جامگان مقل برخی حرکات بارسلونا بود.
به گزارش تابناک ورزشی، سیدرضا افتخاری بعد از بازگشت تیم استقلال در خصوص دیدار تیمش مقابل سیاه‌جامگان اظهار داشت: استقلال بازی خوبی انجام داد و من از بازیکنان تشکر می‌کنم چون به نظرم تیم زیبا بازی کرد. شاید اگر فرصت‌های گل‌مان را بیشتر استفاده می‌کردیم نتیجه بازی بهتر از این می‌شد. به نظرم استقلال باید سه بر صفر برنده مسابقه می‌شد.
وی در خصوص اعتراضاتی که به قضاوت مسابقه از سوی مربیان سیاه‌جامگان شده بود،‌ گفت: این مسائل طبیعی است. آنها میزبان بوده‌اند و باید از میزبانی‌شان استفاده می‌کردند ولی کارهایی که در استقلال روز گذشته دیدم نمونه‌هایش را در تیم بارسلونا دیده بودیم! پاس‌های تک‌ضرب و کوتاه و حفظ توپ عالی بود.
افتخاری در خصوص اینکه طی هفته‌های اخیر برای تغییر کادر فنی به او فشار وارد شده بود، گفت: من در فوتسال هم این فشارها را تحمل کردم و دیدید که نتیجه هم گرفتیم. در استقلال هم شرایط همین گونه است. این فشارها همیشه هست ولی ما چیزی که به صلاح باشگاه هست را اجرا می‌کنیم. قبل از بازی با پرسپولیس هم گفتم که باید به منصوریان فرصت داده شود و بعدا قضاوت کنیم. الان به او فرصت داده شده و روز به روز شرایط بهتر شده و از روزی که من آمدم استقلال نباخته است. این موضوع را به فال نیک می‌گیرم و امیدوارم تیم به بالای جدول صعود کند و خودش را برای قهرمانی آماده کند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها