کد خبر: ۳۹۷۴۵۸
زمان انتشار: ۱۲:۰۶     ۲۵ مهر ۱۳۹۵
معاون رئيس مجلس الشعب مصر با اشاره به دستاوردهايي كه نيروهاي ارتش در منطقه سينا كسب كرده‌‌اند، از ادامه فعاليت گروه‌هاي تروريستي در منطقه سيناء‌ خبر داد.
 به گزارش پایگاه 598 به نقل از تسنيم، روز گذشته در نتيجه يك عمليات تروريستي در منطقه سيناء مصر، دست‌كم 12 نفر جان خود را از دست دادند. خبرنگار تسنيم در مصر در اين زمينه با معاون رئيس مجلس الشعب و شيخ مجاهدان سينا به گفت‌وگو پرداخته است.

«عبدالغفار شكر» معاون رئيس مجلس الشعب مصر به خبرنگار تسنيم گفت: با وجودي كه نيروهاي مسلح مصر دستاوردهايي را در اين مرحله محقق كردند و با وجودي كه تعداد عمليات نظامي در سيناء را كاهش دادند، همچنان هسته‌هاي سازمان‌هاي تروريستي فعال هستند و اين هسته‌ها در داخل مصر فعاليت مي‌كنند و ما اگر واقعاً به دنبال نابودي اين گروه‌هاي تروريستي هستيم، بايد آنها را به شدت تحت نظر قرار دهيم.

وي افزود : صرف نظر از گروه تروريستي‌اي كه در پس عمليات تروريستي روز شنبه قرار دارد، پديده وجود سازمان‌هاي تروريستي در سيناء همچنان ادامه دارد، ما شاهد ادامه عمليات تروريستي در اين منطقه عليه نيروهاي مسلح و پليس محلي هستيم، به طوري كه در سيناء چندين گروه تروريستي فعاليت مي‌كنند و گروهي كه مسئول عمليات روز شنبه است،‌مسئوليت خود را حتماً اعلام خواهد كرد.

خبرنگار تسنيم همچنين با شيخ «حسن خلف» شيخ مجاهدان سينا گفت‌وگو كرد كه وي با محكوم كردن عمليات تروريستي روز شنبه كه منطقه زقدان در شمال سيناء‌را هدف قرار داد و به كشته شدن 12 سرباز ارتش مصر منجر شد، اظهار داشت : كساني كه در پس اين عمليات تروريستي قرار دارند، دشمنان مصر در خارج و به طور مشخص كساني هستند كه مي‌خواهند مصر در برابر آنها تسليم شود و سر سازش فرود آورد.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها