کد خبر: ۳۹۷۳۸۵
زمان انتشار: ۱۹:۰۷     ۲۴ مهر ۱۳۹۵
سرمربی سیاه جامگان با انتقاد از داوری بازی با استقلال می گوید که با وجود محرومیت طولانی مدت باز هم اعتراض می کند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از ورزش3، فرهاد کاظمی پس از شکست یک بر صفر تیمش مقابل استقلال اظهار داشت: داوری در دیدار امروز ما مشکلات زیادی داشت. متاسفانه تیم ما حمایت نمی شود و عباسی نیز نمی تواند تنهایی برای این تیم کاری انجام بدهد.


وی افزود: پنالتی صددرصد ما در بازی امروز گرفته نشد، این سومین دیداری است که داوری به ضرر ماست و واقعا نمی‌دانیم چه کاری انجام دهیم. تیم ما الان باید 15 امتیاز داشت.


سرمربی سیاه جامگان درباره مشکلات این تیم عنوان کرد: تیم ما مشکلات حادی دارد و انتظار کمک داریم. در موضوع اسپانسر نیز فدراسیون برای تیم ما مشکل ایجاد کرده است.
کاظمی در خصوص اینکه شنیده شده قرار بود شهرداری مشهد به بازیکنان پاداش بدهد، گفت: این موضوع واقعا ارزشمند است اما ما از مسئولان انتظاری نداریم. از استانداری و شهرداری طلبکار نیستیم و فقط انتظار داریم به ما کمک کنند.


او در ادامه افزود: از هیچ کسی نمی‌ترسم و حرف‌هایم را می‌زنم. من بی‌دلیل 3 سال از حضور در فوتبال محروم شدم اما با این وجود اعتراضم را انجام می دهم.


سرمربی تیم سیاه‌جامگان در خصوص صحبت‌های روز گذشته‌اش که گفته بود از باشگاه جدا می‌شود، گفت: تا آخر در سیاه جامگان می مانم و با شرایط خواهم ساخت.


کاظمی در پایان در خصوص بحث واگذاری باشگاه سیاه‌جامگان گفت: از این موضوع استقبال می‌کنم و اگر اتفاق بیفتد کار خوبی است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها