کد خبر: ۳۹۷۳۸۰
زمان انتشار: ۱۶:۴۶     ۲۴ مهر ۱۳۹۵
تاملی در خصوص بازی جدید دولت با استعفای وزیر ارشاد:
برای هر کسی سوال است اگر بنا بر این است که مسئولی کنار گذاشته شود چرا فقط جنتی مهره این بازی شده و آن هم در دوگانه کاذب و خود ساخته کنسرتها؟؟ و ظریفی که زانو زدنش در مقابل حکام عرب و ناکارامدی اش در فاجعه منا و لبخندها و هدایایش به امریکایی ها و ثمره نافرجام برجامش نتیجه کارش بوده نیز قابل کنار گذاشتن می باشد؟
به گزارش سرویس سیاسی پایگاه 598، چند روزی است صحبت از استعفای جنتی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و جایگزینهای احتمالی وی می باشد. برای رسیدن به پاسخ این سوال که هدف دولت از این اقدام چیست باید صبر کرد تا جایگزین جنتی رونمایی شود. با توجه به اینکه جایگزین وی چه کسی است می توان پی به نیت دولت و مسیر انتخاباتی آن برد.

از یک سو شاید شخصی را جایگزین کنند که در ایجاد دوگانه های کاذب و فرعی مثل "کنسرت آری_کنسرت نه" و سایر حاشیه های فرهنگی همچون جنتی عمل کند اما در عمل کوتاه نیاید که در این صورت مشخص است دولت راه حمایت اصلاح طلبان و مسیری رادیکال تر را انتخاب کرده و کاملا دل به سبد رای آنها سپرده است.

اما از سوی دیگر نیز شاید کنار گذاشتن جنتی را پرچمی کند برای اعلام پیروی از نظر ارزشمداران و انقلابیون جامعه، تا در آستانه انتخابات بازی جدیدی راه بیندازد که رای هر دو سمت را به خود جلب کند و این البته در صورتی محقق می شود که جنتی رانده شده از فرهنگ را به یکی از پستهای حساس سیاسی بگمارد تا خیال اصلاح طلبان نیز راحت باشد.

اما باید گفت ملت ایران مسیر عقلانی و انقلابی خود را طی میکند و با این شیوه ها تغییر مسیر نخواهد داد.

زیرا برای هر کسی سوال است اگر بنا بر این است که مسئولی کنار گذاشته شود چرا فقط جنتی مهره این بازی شده و آن هم در دوگانه کاذب و خود ساخته کنسرتها؟؟ و ظریفی که زانو زدنش در مقابل حکام عرب و ناکارامدی اش در فاجعه منا و لبخندها و هدایایش به امریکایی ها و ثمره نافرجام برجامش علی رغم تذکرات مکرر و عبور از خط قرمز ها و از دست رفتن اعتبار بین المللی نتیجه کارش بوده نیز قابل کنار گذاشتن می باشد؟

اگر جنتی آری، چرا ظریف نه؟؟

* دکتر حسین صفدری

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۳
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
Germany
۰۰:۴۷ - ۲۵ مهر ۱۳۹۵
۰
۰
بخوانیم داستانی کوتاه و آشنا:
به عمرسعد وعده مُلک ری دادند، مشروط به قتل حسین بن علی (ع). یعنی با او توافق کردند که تو امام خود را به قتل برسان، ما هم در ازایش به تو مُلک ری می دهیم.
عمر سعد هم آنقدر غرق مادیات بود که عدم توازن داده و ستانده به چشمش تقریبا هیچ آمد و حتی یک ضمانت اجرا هم از طرف مقابلش نگرفت!
در ملاقات های متعددی که با حسین بن علی داشت، امام به او هشدار داد که این توافق برای تو خسارت محض است.
امام به او گفت ای ابن سعد، من به این توافق بدبین هستم. هیچ نفعی برایت ندارد. به مُلک ری هم نخواهی رسید.
اما ابن سعد میگفت من به این توافق خوش بین هستم و به ملک ری هم می رسم.
عصر روز عاشورا، روز اجرای توافق بود. فرزند پیغمبر را به قتل رساند و به تعهدش عمل کرد.
حالا نوبت طرف مقابل است که مُلک ری را تسلیم کند. اما طرف مقابل بدعهدی کرد. و از تسلیم مُلک ری سر باز زد.
و در انتها، یک عمر سعد مانده با تعهدی که انجام شده و هرگز بازگشت پذیر نیست.
و اینگونه بود که سالهای سال، عمرسعد فکر میکرد می تواند در کربلا به برد- برد برسد و فکر کردند برخی که از عاشورا درس مذاکره و تعامل گرفتند!
پاسخ
اناری جانباز
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۵۶ - ۲۵ مهر ۱۳۹۵
۰
۰
صدرحمت به قوم بنی اسراییل
پاسخ
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۳۰ - ۲۹ مهر ۱۳۹۵
۰
۰
مگه دکتر ظریف رئیس سازمان حج هست که این انتظار بیجا را ازش دارید . دکتر ظریف یعنی عشق و امید با اون لبخندهای نخودی
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها