کد خبر: ۳۹۷۱۷۸
زمان انتشار: ۱۵:۰۵     ۲۲ مهر ۱۳۹۵
"ولادمير پوتين" در مصاحبه با تلويزيون فرانسه گفت: دولت روسيه براي حفاظت از كاروان كمك‌هاي امدادي به "حلب" نهايت تلاش خود را انجام داده درحالي كه كشورهاي غربي مسكو را به جرائم جنگي متهم مي‌كنند.
به گزارش پایگاه 598، ولادمير پوتين درمصاحبه با تلويزيون فرانسه ضمن اشاره به اينكه واشنگتن و هم‌ پيمانانش به جاي ارائه راه‌‌حلهاي واقعي و عملي براي حل بحران سوريه از اين بحران براي  پيشبرد مقاصد سياسي خود استفاده مي‌كنند، اظهار داشت: دولت روسيه براي حفاظت از كاروان كمكهاي امدادي به حلب نهايت تلاش خود را انجام داده درحالي كه كشورهاي غربي مسكو را به جرائم جنگي متهم مي‌كنند.

ميزان نوشت: پوتين در ادامه گفتگو با شبكه يك فرانسه درباره اتهام كشورهاي فرانسه، انگليس و آمريكا به روسيه در مورد ارتكاب جرائم جنگي در سوريه افزود: اين اتهام‌ها لفاظي‌هاي سياسي است كه اهميت قابل توجهي ندارند و در واقع هيچ نوع كمكي به شرايط واقعي در سوريه نمي كند.

رئس جمهور روسيه همچنين ضمن اشاره به حوادث موسوم به «بهار عربي»، كشورهاي غربي را به ايجاد بي‌ثباتي پايدار در منطقه خاورميانه متهم كرد.

وي در اين باره  با تاكيد بر حمايت كشورهاي غربي از «بهار عربي» و شرايط كشورهاي عراق، ليبي قبل از نابودي ساختارهاي سياسي و اجتماعي اين كشورها توسط دولتهاي غربي و آمريكا تصريح كرد: من عميقا معتقدم كه بخش عظيم مسؤليت بحراني كه هم اكنون گريبانگير منطقه به صورت كلي و سوريه به صورت ويژه است به عهده كشورهاي غربي و در رأس آنها دولت آمريكا است.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها