کد خبر: ۳۹۷۱۷۳
زمان انتشار: ۱۵:۰۱     ۲۲ مهر ۱۳۹۵
فرمانده انتظامي استان ايلام با اشاره به بازگرداندن بيش از 300 زائر كه بدون ويزا به مرز مهران مراجعه كرده بودند، گفت: در دهه اول ماه محرم، بيش از 94 هزار زائر از اين مرز بين‌المللي به عتبات عاليات اعزام شدند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از پايگاه خبري پليس، سردار نورعلي ياري به آمادگي پليس براي ميزباني از زائران عتبات عاليات در مرز مهران براي ايام اربعين اشاره كرد و گفت: اقدامات نيروي انتظامي براي برگزاري كنگره عظيم اربعين كه از چندي پيش آغاز شده با پايان يافتن تاسوعا و عاشوراي حسيني، شدت مي‌گيرد.

فرمانده انتظامي استان ايلام ادامه داد: در دهه اول ماه محرم، 94 هزار و 949 زائر از پايانه مرزي مهران براي زيارت عتبات عاليات تردد داشته‌اند.

وي با تأكيد مجدد بر همراه داشتن مجوزهاي لازم براي سفر به عتبات عاليات، گفت: در دهه اول محرم 300 زائر كه بدون ويزا به مرز مراجعه كرده بودند به شهرهاي خود بازگردانده شدند.

ياري تصريح كرد: در اين مدت 800 نفر نيز كه با گذرنامه افراد ديگر به مرز مهران مراجعه كرده بودند، دستگير و تحويل محاكم قضائي شدند.

فرمانده انتظامي استان ايلام در پايان با تأكيد بر آمادگي پليس براي ميزباني از زائران عتبات عاليات از دلدادگان حسيني خواست براي حضور در اين همايش ملي و همچنين حفظ آرامش و امنيت خود و برگزاري منظم اين مراسم به قوانين و مقررات احترام بگذارند.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها