کد خبر: ۳۹۷۱۷۱
زمان انتشار: ۱۴:۵۹     ۲۲ مهر ۱۳۹۵
نشريه «فايننشال تايمز» نوشته است كه چندين كشور اروپايي براي اعمال تحريم عليه دولت روسيه و سوريه تلاش مي‌كنند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، نشريه «فايننشال تايمز» روز چهارشنبه گزارش داد كه چندين كشور اروپايي از جمله انگلستان، آلمان و فرانسه در حال بررسي احتمال اعمال تحريم جديد عليه روسيه، اين بار به بهانه عمليات حلب، هستند.

بنا بر اين گزارش، اين كشورها قصد دارند 12 تبعه روسيه را در فهرست تحريم قرار دهند، با اين حال مشخص نيست كه اين افراد از نيروهاي نظامي هستند يا مقامات دولتي. هرگونه تحريمي از سوي اتحاديه اروپا نيازمند موافقت هر 28 عضو است.

وزيران خارجه اين بلوك قرار است روز دوشنبه در مورد بحران سوريه گفت‌وگو كنند. سه روز بعد هم اعضاي اين اتحاديه در نشستي در بروكسل، ابعاد گسترده‌تر روابط با روسيه را بررسي مي‌كنند.

يك ديپلمات ارشد اروپايي مي‌گويد انگلستان، فرانسه و آلمان همزمان براي اعمال تحريم عليه حداكثر 20 مقام دولتي سوريه هم تلاش مي‌كنند.

از زمان شكست خوردن آتش‌بس در سوريه به دليل حمله آمريكا به مواضع ارتش و هدف قرار گرفتن يك كاروان بشردوستانه در حلب، اين شهر بار ديگر به صحنه درگيري بدل شده است.

كشورهاي غربي روسيه و دولت سوريه را به جنايت جنگي متهم كرده‌ و قصد دارند به اين بهانه تدابير تنبيهي بيشتري را عليه دو كشور وضع كنند.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها