کد خبر: ۳۹۶۵۹۵
زمان انتشار: ۱۰:۱۸     ۱۷ مهر ۱۳۹۵
پشت‌پرده افزایش تحرکات گروهک های کومله و دموکرات علیه ایران:
در چند هفته گذشته سرکردگان دو گروهک ضدانقلاب با حمایت کشورهای اروپایی آلمان، هلند، فرانسه و بلژیک که در خاک این کشورها زندگی میکنند با برگزاری چندین جلسه با نماینده گان دستگاه امنیتی عربستان داشته اند و دریافت میلیون ها دلار کمک از رژیم سعودی به نیابت از این رژیم پادشاهی به صورت مشترک به نظام جمهوری اسلامی علائم جنگ دادند.
به گزارش سرویس سیاسی پایگاه 598، چندی است که خبرهای در خصوص افزایش عملیات های نظامی نیروهای دو گروه تروریستی کومله و دموکرات کردستان در غرب و شمال غرب کشور را می شنویم، که تمامی این حرکت ها با هوشیاری سربازان گمنام امام زمان(عج) در وزارت اطلاعات و نیروهای جان برکف سپاه در نتفه خنثی گردیده اند.

چندین تیم آموزش دیده و با تجربه دو گروهک کومله ود موکرات کردستان که با حمایت مالی و تسلیحاتی دستگاه اطلاعاتی سعودی جان تازه ای گرفته اند سعی در ایجاد ناامنی در داخل کشور را داشتند که تمام افراد این تیم ها در تور دستگاه های امنیتی کشور قرار گرفتند و یا به هلاکت رسیدند یا دستگیر شدند.



در چند هفته گذشته سرکردگان دو گروهک ضدانقلاب با حمایت کشورهای اروپایی آلمان، هلند، فرانسه و بلژیک که در خاک این کشورها زندگی میکنند با برگزاری چندین جلسه با نماینده گان دستگاه امنیتی عربستان داشته اند و دریافت میلیون ها دلار کمک از رژیم سعودی به نیابت از این رژیم پادشاهی به صورت مشترک به نظام جمهوری اسلامی علائم جنگ دادند و آغاز مجدد عملیات های نظامی خود را بر علیه نیروهای نظامی و امنیتی و مردو ایران اسلامی و این بار در سایه کمک رژیم سعودی از دل منطقه خودمختار کردستان عراق سرعت بخشیدند.

رژیم سعودی بعد از شکست های خود در جبهه های سوریه و عراق و یمن از محور مقاومت با سرمایه گذاری بر روی گروه های ضد انقلاب سعی نموده است که جنگ نیابتی را بر ضد جمهوری اسلامی ایران به عنوان پرچم دار محور مقاومت سازماندهی بنماید.

در شرق کشور با تجهیز گروه های تروریستی مانند جبس العدل و جنده شیطان و ... و در منطقه غرب نیز گروهک های کومله و دموکرات سعی در ضربه زدن به ایران را در سر می پروراند.

با توجه به اینکه اکثریت این گروهک ها قائم به شخص می باشند و سنین سرکردگان آنها بیش از 60 سال می باشند در صورت از میان رفتن این افراد گروهک از هم خواهد پاشید، چون این گروهک ها نتوانسته اند نیروهای جدید و جوان برای خود جذب بنمایند این گروه ها با تکیه به شعارهای سنتی خود هیچ جایگاهی حتی در میان مردم منطقه کردستان نیز ندارند و با جنایت های خود باعث این شده اند که مردم محلی نیز دیگر با این افراد همکاری نداشته باشند.

نیروهای اطلاعاتی و امنیتی کشور باید بجزء اینکه شناسایی، دستگیری و به هلاکت رساندن تیم های نظامی و عملیاتی این گروهک ها را که سعی در ورود به کشور را دارند همچون گذشته با قدرت انجام بدهند باید برنامه های ویژه نیز برای دستگیری یا هدف قراردان سرکردگان و نفرات اصلی این گروه های ضد انقلاب را در دستور کار خویش قرار بدهند.

* مرتضی پارسی مود
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۳
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۲۳ - ۱۷ مهر ۱۳۹۵
۱
۰
اولاً دولت ما اگر از خواب خرگوشی خودش بیدار شده است باید تذکری جدی به این دولتها بدهد و رسماً اعلام نماید این گونه سیاستها میتواند در روابط دوجانبه تآثیر سوِیی داشته باشد.
ثانیاً با حمایت خود از مبارزین مسلمان یمن اهرم فشار خودش بر عربستان را اقزایش دهد.
البته تمام اینها زمانی رخ میدهد که مسئولین نالایق ما بفهمند که چشمم آب نمیخورد.
پاسخ
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۱۱ - ۱۷ مهر ۱۳۹۵
۱
۰
منتظر یک اشاره رهبریم
پاسخ
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۰۵ - ۱۷ مهر ۱۳۹۵
۱
۰
خدا مرزبانان مارو در پناه امام زمان محفوظ بدارد
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها