کد خبر: ۳۹۶۳۰۳
زمان انتشار: ۱۴:۰۲     ۱۴ مهر ۱۳۹۵
به گزارش پایگاه 598، سرمربی تیم استقلال اهواز در آستانه دیدار با نساجی مازندران اعلام کرد شناخت خوبی از حریف خود دارد و یک بازی جذاب در قائمشهر برگزار خواهد شد.

 

در ادامه گفتگوی فرزانه با بانک ورزش را می‌خوانید.
 

از شرايط تيم‌تان  قبل از بازي با نساجي بگوييد.
والا بعد از بازي با سپيدرود كه در آن مستحق شكست نبوديم، تمرينات خوبي را پشت سر گذاشتيم و آماده ديدار ديدار برابر نساجي هستيم. به شخصه از نساجي شناخت خوبي دارم و اميدوارم با امتياز به اهواز برگرديم. پنجشنبه عازم قائمشهر هستيم و اميدوارم با توجه به تمريناتي كه پشت‌سر گذاشتيم نتيجه قابل‌قبولي را كسب كنيم.


مشكلات مالي تيم‌تان كماكان پابرجاست؟
بله متاسفانه مشكلات مالي در تيم ما هم مثل اكثر جاهاي جامعه وجود دارد.


شنيده‌ايم كه يكي از بازيكنان كليدي تيم‌تان مصدوم است. اين مساله در روند تيمي‌تان تاثيرگذار نيست؟
نه، بالاخره ما بازيكنان جايگزين داريم. فكر مي‌كنم بتوانيم جاي خالي او را پر كنيم و انشالا در قائمشهر يك بازي جذاب را ببينيم.


از جو ورزشگاه قائمشهر شناخت داريد؟
بله؛ با شرايط ورزشگاه وطني آشنايي دارم. راستش مازندران سرزمين مادري من است و هميشه دوست داشتم يك روزي بتوانم براي نساجي بازي كنم اما هيچوقت شرايطش پيش نيامد. اين اولين بار است كه رودرروي نساجي قرار مي‌گيرم. بعنوان بازيكن كه هيچوقت مقابل نساجي بازي نكردم، چون اصلا اين تيم در ليگ برتر نبود اما با توجه به تعهدي كه به تيم خودم دارم سعي مي‌كنم با امتياز از قائمشهر برگردم.


كسب سه امتياز از 8 بازي در ابتداي راه مربيگري شرايط را براي ادامه كار شما سخت نمي‌كند؟
ببينيد ما وقتي كه آمديم تنها چند روز به شروع بازي‌ها مانده بود. شايد قسمت من اين بوده. روزهاي زيادي را براي آماده‌سازي از دست داديم. اگر بازي‌هاي ما را ديده باشيد مي‌دانيد كه تيم جواني داريم. سه بازي را بايد مي‌برديم اما به خاطر جواني بازيكنان امتيازات را از دست داديم. رفته‌رفته بازيكنان باتجربه‌تر مي‌شوند و قطعا با يك برد از وضعيت فعلي خارج مي‌شويم. به شما قول مي‌دهم اگر استقلال‌اهواز سقوط كند مربيگري را كنار مي‌گذارم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها