کد خبر: ۳۹۶۲۸۵
زمان انتشار: ۱۳:۰۰     ۱۴ مهر ۱۳۹۵
گروه‌های تروریستی بار دیگر دو شهرک شیعه‌نشین نبل و الزهرا در حلب را هدف حملات موشکی شدید خود قرار دادند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از تسنیم، در پی حملات موشکی شدید گروه‌های تروریستی به دو شهرک شیعه‌نشین نبل و الزهرا در شمال حلب، شماری از غیر نظامیان زخمی شدند. همچنین در پی این حملات، خسارات مالی شدیدی به خانه و املاک خصوصی و عمومی وارد شد.

یک منبع میدانی گفت که نیروهای مقاومت به حمله تروریستها واکنش نشان داده و مخفیگاه‌های آنها در روستاهای عندان، حیان، بیانون، یاقد العدس، بابیص، معامل النحاس در حومه حلب شمالی را هدف قرار دادند و گروه‌های تروریستی به کشته شدن شماری از عناصر خود در این حملات اعتراف کردند.

شهرهای شیعه‌نشین "نبل" و "الزهراء" که در 20 کیلومتری حومه شمالی حلب و 40کیلومتری مرز ترکیه در مسیر "حلب ــ اعزاز" در شمال سوریه در بیست و سوم جولای سال 2012 میلادی (2 مرداد 91) توسط گروه‌های سلفی وهابی تکفیری وابسته به سازمان تروریستی "القاعده" و در رأس آنها گروه "جبهة النصرة" مورد حمله قرار گرفت و به‌صورت کامل به محاصره گروه‌های تروریستی تکفیری در آمد.

ارتش سوریه و نیروهای همپیمان اواسط بهمن ماه سال 94 محاصره دو شهرک شیعه‌نشین "نبل و الزهرا" را که به‌مدت 4 سال در محاصره تروریست‌ها بودند، شکستند.

تروریستها همچنان این دو شهرک را هدف حملات خمپاره ای و موشکی خود قرار می دهند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها