کد خبر: ۳۹۳۷۰
زمان انتشار: ۱۳:۰۹     ۲۰ بهمن ۱۳۹۰
جانشین فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان خط قرمز سپاه در جریان انتخابات را حمایت و جانبداری از کاندیدای خاص عنوان کرد و گفت: سپاه تنها به منظور تحقق مشارکت حداکثری مردم در انتخابات و انتخاب اصلح و آگاهانه در جامعه روشنگری می‌کند.

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج حمزه‌علی علیخانی پیش‌ از ظهر امروز در جمع پاسداران و کارکنان سپاه بیت‌المقدس در سالن شهدای گمنام پادگان توحید سنندج اظهارداشت: سپاه به منظور تحقق منویات مقام معظم رهبری مبنی بر روشنگری برای مشارکت حداکثری و انتخاب کاندیدای اصلح در جریان انتخابات نهم مجلس از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد بود و در این مسیر حرکت خواهد کرد.

وی از فرامین مقام معظم رهبری به عنوان خط و مشی سپاه به منظور تسهیل در مشارکت حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی عنوان کرد و افزود: حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های اخذ رأی تنها در سایه روشنگری و آگاهی در جامعه حاصل می‌شود.

جانشین فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان خاطرنشان کرد: در مسیر روشنگری و آگاهی دادن به افراد جامعه در مورد تاثیر حضور حداکثری آنان در پای صندوق‌های رای با توجه به حساسیت موقعیت امروز کشور در جهان نیروهای مسلح به ویژه سپاه و بسیج به عنوان حافظان و سربازان اصلی انقلاب نقش مهمی دارند.

علیخانی اضافه کرد: در صورت نیاز سپاه و بسیج برای روشنگری در جامعه به صورت چهره‌ به چهره نیز عمل می‌کند.

* مشارکت حداکثری مردم در انتخابات از اهداف سپاه است

وی با بیان اینکه هدف اصلی سپاه تنها حضور حداکثری مردم و انتخاب کاندیدای اصلح و شایسته است، ادامه تصریح کرد: سپاه از هیچ کاندیدایی در جریان انتخابات حمایت نمی‌کند و به دنبال حمایت از کاندیدای مشخصی نیست.

جانشین فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان ایمان به دین اسلام، اعتقاد به ولایت، بری بودن از نفاق، صادق بودن و جدایی از جریانات منحرف و فتنه را از ویژگی‌های کاندیداهای اصلح برشمرد.

علیخانی افزود: ‌بدون شک کاندیداهای تایید صلاحیت شده همگی صالح هستند اما انتخاب اصلح‌ترین آنها وظیفه افراد جامعه است.

وی داشتن روحیه خدمتگزاری به مردم، دفاع از محرومین و ضعفا، دشمن‌شناسی، تابع ولایت و رهبری بودن را از دیگر ویژگی‌های مهم کاندیداهای اصلح برشمرد و افزود: عدم انتخاب کاندیداهایی با این ویژگی‌ها از سوی مردم بدون شک تکرار مجلس ششم را در پی خواهد داشت.

* جانبداری از کاندیدای خاص خط قرمز سپاه است

جانشین فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان طرفداری از کاندیدا، گروه و جریان خاص را خط قرمزهای سپاه عنوان کرد و خطاب به پاسداران تاکید کرد: در سخنرانی‌ها باید دقت داشته باشید از فرد و گروهی خاص طرفداری نکنید و تنها هدفتان تلاش برای روشنگری مردم به منظور حضور حداکثری آنان در انتخابات باشد.

علیخانی رسالت و هدف سپاه را بالا بردن شناخت مردم در مورد اهمیت برگزاری انتخابات و حضور حداکثری آنان در این عرصه سیاسی سرنوشت‌ساز ذکر کرد و گفت: سپاه در آرای مردم هیچ دخالتی نخواهد داشت.

وی در ادامه به دستاوردهای انقلاب اسلامی در طول 33 سال پیروزی آن اشاره کرد و افزود: در سایه پیروزی انقلاب امروز ایران اسلامی به عنوان یکی از مقتدرترین کشورها در سراسر جهان شناخته شده است.

جانشین فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان در پایان اضافه کرد: ایران اسلامی به خواست خدا و رهبری‌های الهی رهبران انقلاب با وجود همه توطئه‌های دشمنان روز به روز در حال پیشرفت و ترقی است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها