کد خبر: ۳۹۳۲۲
زمان انتشار: ۱۱:۵۱     ۲۰ بهمن ۱۳۹۰
به گزارش «خبرگزاری دانشجو» از مشهد، فاطمه رجبی شب گذشته در همایش «موقعیت بدر و خیبر» در سالن آمفی تئاتر دانشگاه فردوسی مشهد ضمن اشاره به عملکرد خواص در جریان فتنه گفت: اینکه خارجی ها علیه ما توطئه می کنند و نقشه می ریزند کاملا درست است؛ اما فتنه سال 88 توسط افراد داخلی آغاز شد، افرادی که کاملا در متن آن فتنه بودند از کاری که می کردند هم باخبر بودند و هیچ فریب خوردگی در کار نبود، مدتی که از فتنه گذشت طرح ها و نقشه های غرب نیز وارد فتنه شد.
 
وی افزود: فتنه، دستاورد کسانی بود که روزی همپای امام در پیروزی انقلاب حضور داشتند و از یاران نزدیک امام محسوب می شدند، شخصیتی مانند موسوی خوئینی ها کسی است که در تمام کتابه و مقالات از او به عنوان شخصیتی تاثیر گذار در تسخیر لانه جاسوس یاد شده است؛ اما همین شخص در دوره اصلاحات آشکارا ولایت مطلقه فقیه را رد می کند؛ در حالی که امام اساس نظام را بر ولایت مطلقه فقیه می دانستند.
 
این کارشناس مسائل سیاسی خاطرنشان کرد: شاید یک جوان فریب حربه های دشمن را بخورد؛ اما اینکه یک انسان مسن که سال ها در مسئولیت های متعدد بوده است فریب غربی ها را خورده باشد، امری غیر قابل باور و غیر قابل توجیه است و یک گناه بزرگ محسوب می شود.
 
فتنه در 9 دی سرکوب شد
 
رجبی تاکید کرد: فتنه سال 88 در حماسه نهم دی به شدت سرکوب شد؛ اما این فتنه تمام شدنی نیست، مالکیت سی ساله هاشمی رفسنجانی و خانواده اش یک انحراف مهم است، سکوت مسئولان یک انحراف بزرگ است و خرافه پرستی خواص نیز انحرافی مشخص و واضح است و این انحرافات از اول انقلاب بین مسئولان دیده می شده و تا امروز ادامه دارد، مجموع همه اینها یک فتنه است.
 
وی ضمن بازخوانی اتفاقات قبل از انتخابت سال 88 گفت: اینکه گفته می شود فتنه یک طراحی داخلی بود دلیلش این است که موسوی در مصاحبه ای قبل از انتخابات  اعلام کرد که برای تغییر آمده است و اگر هم رای نیاورد خیابان ها را از دست نخواهد داد، تغییری که مد نظر او بود به هر شکل باید رخ می داد چه رئیس جمهور می شد که در آن صورت قدرت را در دست داشت و چه رئیس جمهور نمی شد که در آن صورت هم تغییراتی که می خواست را اعمال می کرد که این تغییر همان فتنه 88 بود.
 
اين کارشناس مسائل سیاسی با مورد خطاب قرار دادن زاکانی عنوان کرد: هر کس و یا هر گروهی اگر به دنبال قدرت باشد، دست به هر فسادی خواهد زد.
 
وی در خصوص دروغ پردازی برخی رسانه ها در مورد حسین علايی خاطرنشان کرد: موضوع این شخص یک فاجعه بود، کاری که او کرد کمتر از عمل سلمان رشدی نبود، اما متاسفانه همین کسانی که علیه احمدی نژاد موضع گرفته اند در مورد علايی سکوت کردند و حتی وقتی رزمندگان برای اعتراض به او در جلوی منزلش تجمع کردند رسانه ها این تجمع را به عنوان یک دلجویی از حسین علايی عنوان کردند که یک دروغ بزرگ رسانه ای به شمار می رفت.
 
مجلس هشتم چه گلی به سر مردم زد؟
 
این کارشناس مسائل سیاسی عملکرد مجلس هشتم را بسیار ضعیف دانست و افزود: در مجلس هشتم کسانی به صحن دعوت شدند که عوامل اصلی فتنه بودند و در همان جا همه نوع توهین را به ولایت فقیه صورت دادند.
 
رجبي گفت: در این مجلس اشخاصی وارد شدند که هویت سیاسی آنها مجهول است، لاریجانی چرا باید از جامعتین امضا بگیرد؟ چرا ابوترابی در فتنه 8 تیر 78 در جمع فتنه گران تسلیت گفت و پس از فتنه اخیر پسر روح الامینی را شهید راه قرآن خواند؟
 
وي در ادامه اظهارات خود علیه مجلس هشتم تاکید کرد: مجلسیان یکي دو روز گذشته طرحی را برای سوال از رئیس جمهور ارائه دادند و مجلس تا چهاردهم اسفند تعطیل شد یعنی تا بعد از انتخابات پیش رو! چرا هیچ جایگاهی و زمانی را برای احمدی نژاد در نظر نگرفتند که از خود دفاع کند، ای کاش احمدی نژاد در بین مردم جواب این طرح را بدهد.
 
اين کارشناس مسائل سیاسی در خصوص مشایی و جریان انحرافی گفت: مشایی مقلد خاتمی است، تفکر او مانند تفکر خاتمی است و همین تفکر را روزی موسوی داشت و با آن نخست وزیر کشور شده بود، مجموعه این ها یک انحراف محسوب می شود؛ البته سلطنت سی ساله هاشمی نیز یک انحراف بزرگ است؛ اما متاسفانه همه این گذشته را فراموش کرده اند.
 
رجبي در پایان در خصوص تغییر شخصیتی احمدی نژاد خاطرنشان کرد: احمدی نژاد و گفتمان او بسیار تغییر کرده است؛ اما نباید فراموش کنیم که او آرمان های انقلاب را زنده کرد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
فرزند انقلاب
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۱:۴۲ - ۲۱ بهمن ۱۳۹۰
۰
۰
زمانی به هاشمی اکبر شاه می گفتند وما عصبانی می شدیم ومی گفتیم چرا وحالا پرده ها می افتند وآگاهان سیاسی می گویند سلطنت هاشمی چقدر احساس تلخی است وقتی کسی که به او ایمان داشتی تا این حد سقوط کرده باشد.
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها