کد خبر: ۳۹۲۵۰۴
زمان انتشار: ۱۴:۳۸     ۱۷ شهريور ۱۳۹۵
معاون دادستان در دادسراي انقلاب مشهد گفت: ۸ مجموعه فعال در زمينه مدلينگ در مشهد پلمب و ۳۰ نفر دستگير شدند.

به گزارش پایگاه 598، قاضي حسن حيدري در گفت‌وگو با خبرنگار تسنيم پيرامون دستگيري افراد فعال در زمينه مدلينگ در مشهد اظهار داشت: قبلاً اقدامات پيشگيرانه در مورد اين افراد صورت گرفت و تذكرات لازم نيز ارائه شد اما برخي توجه نكرده و حتي لجاجت كردند.

وي با اشاره به اينكه بعد از پيروزي انقلاب اسلامي حركاتي براي تغيير هويت در ايران انجام شد بيان كرد: براي مثال فردي كه نظريه پرداز قدرت نرم بود گفت بايد تغييرات فرهنگي و اجتماعي در ايران را صورت دهيم و نبايد سرمايه خود را در ايران به باد دهيم.

قاضي حيدري با اشاره به اينكه نگاه مقام معظم رهبري درباره جنگ نرم با علم و آگاهي از رخداد چنين اتفاقاتي بوده است خاطرنشان كرد: تلاش شده بنيان خانواده ايراني حفظ شود و در همين راستا با حركاتي كه مغاير اين مسئله باشد برخورد مي‌كنيم.

وي افزود: امروز شاهديم برخي به عنوان مدلينگ كارهايي مي‌كنند كه در غرب هم رواج ندارد براي مثال در آرايشگاه زنانه يك آقا كار آرايشگري را صورت مي‌دهد و اين يك خرده فرهنگ ناهنجار و غيرقابل قبول است، علاوه بر اين در رابطه با بعد ديگر جنگ نرم بايد گفت جنگ نرم فقط خانواده‌هاي پائين دست را مدنظر ندارد و حتي رده‌هاي بالا را نيز هدف قرار مي‌دهد.

معاون دادستان در دادسراي انقلاب مشهد گفت: در اين حوزه سپاه وظيفه داشته از كيان جمهوري اسلامي دفاع كند و بحث برخورد با مدلينگ‌ها در دستور كار است و در اين رابطه سه خانم و سه آقا دستگير شده‌اند و قبلاً سابقه قضايي و بازداشتي نداشته‌اند.

قاضي حيدري گفت: علاوه بر اين شش نفر دستگير شده، حدود 30 نفر را نيز احضار كرديم و 8 مكان نيز پلمب شده است. براساس قانون مجازات اسلامي اين افراد ممكن است به يك تا 10 سال حبس محكوم شوند.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها