کد خبر: ۳۹۲۴۶۴
زمان انتشار: ۱۱:۵۳     ۱۷ شهريور ۱۳۹۵
به گزارش پایگاه 598 به نقل از بانک ورزش، به بازگشت رامین رضاییان که مدیران پرسپولیس آن را یک پیروزی بزرگ برای خود تلقی می‌کنند، کاری نداریم. حتی نارضایتی برانکو از این اتفاق هم برای‌مان تازگی ندارد که او بازیکنان بسیاری را از سر اجبار پذیرفته است.

تعجب‌ ما از تکرار اشتباه قبلی مدیران باشگاه درباره قرارداد جدید رضاییان است که نه تنها بدون شرط و شروط برگشته، بلکه از پرسپولیس امتیاز هم گرفته است و در متمم قرارداد جدیدش قید کرده‌اند که هر وقت پیشنهاد خارجی چشمگیری داشت، می‌تواند برود.

درست مثل همان قرارداد قبلی که اتفاقا رامین رضاییان با تکیه بر آن از پرسپولیس رفت و باشگاه با هیچ ترفندی نتوانست مانع فسخ قرارداد و جدایی‌اش شود.

حالا همه چیز رو به تکرار است. پرسپولیس اشتباهش در امضای قرارداد یکطرفه با رامین رضاییان را یک بار دیگر تکرار کرده و شاید حتی به یاد نمی‌آورد آن شرط‌ها و جریمه‌ای را که برای بازگشت این بازیکن در نظر گرفته بود.

جالب‌تر از همه اما این است که مدیران باشگاه پرسپولیس متمم قرارداد جدید رضاییان را حتی تکذیب هم نکرده‌اند. در واکنش به رسانه‌ای شدن متمم قرارداد جدید مدافع ملی‌پوش پرسپولیس، پندار خمارلو مدیر روابط عمومی این باشگاه گفته: «من این خبر را تکذیب نمی‌کنم و کلا درباره اخباری که بعضی رسانه‌ها روی خروجی‌شان قرار می‌دهند، حرفی نمی‌زنم. از نظر ما قرارداد رامین رضاییان شفاف است و هیچ بند عجیب و غریبی هم ندارد.»

قرارداد پیشین رضاییان هم اتفاقا همین‌قدر شفاف بود که باشگاه نتوانست از او شکایت کند. حالا باید ببینیم رضاییان که باشگاه پرسپولیس همچنان در ترانسفر شدنش هیچ حقی ندارد، این بار به خاطر کدام تیم پرسپولیس را دور می‌زند و قراردادش را فسخ می‌کند. خبر دیگر از رامین رضاییان اینکه کارت بازی او را سازمان لیگ دیروز صادر کرد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها