کد خبر: ۳۹۲۳۴۴
زمان انتشار: ۱۵:۲۳     ۱۶ شهريور ۱۳۹۵
نماينده آيت‌الله عيسي قاسم در ايران با بيان اينكه آيت‌الله عيسي قاسم تنها متعلق به مردم بحرين نيست، گفت: او بركتي براي حوزه‌هاي علميه بوده به همين علت قم و نجف براي حمايت از اين شخصيت ديني آمادگي خود را اعلام كرده‌اند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس از قم، حجت‌الاسلام والمسلمين عبدالله دقاق ظهر امروز در گردهمايي طلاب قمي كه به منظور اعلام حمايت از انقلابيون بحرين و آيت‌الله عيسي قاسم در سالن اجتماعات مدرسه فيضيه قم برگزار شد، با تاكيد بر اينكه حوزه علميه قم در دفاع از آيت‌الله عيسي قاسم و مردم بحرين اهتمام جدي دارد، اظهار كرد: مراجع و بزرگان حوزه‌هاي علميه در صيانت از جايگاه اين شخصيت برجسته ديني پيشگام هستند.

وي با بيان اينكه آيت‌الله عيسي قاسم تنها متعلق به مردم بحرين نيست، اضافه كرد: او بركتي براي حوزه‌هاي علميه بوده به همين علت قم و نجف براي حمايت از اين شخصيت ديني آمادگي خود را اعلام كرده‌اند.

نماينده آيت‌الله عيسي قاسم از برگزاري اين گردهمايي تقدير و خاطرنشان كرد: حمايت طلاب قمي از مردم بحرين حمايت از راه امام حسين(ع) است زيرا آيت‌الله عيسي قاسم راه امام حسين(ع) را ادامه مي‌دهد تا بتواند از آرمان‌هاي ديني اسلام حراست كند.

وي اشاره به اينكه مدافعان اسلام در قلب مسلمانان جاي دارند، عنوان كرد: انقلابيون بحرين به شيوه مطلوبي در مقابل ظلم و استبداد ايستادگي كرده كه مسلمانان جهان با حركت‌هاي خود اين ايستادگي را شايسته دانسته و از آن حمايت مي‌كنند.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها