کد خبر: ۳۹۲۱۷۸
زمان انتشار: ۱۶:۰۰     ۱۵ شهريور ۱۳۹۵
در حالی که دیروز فارس در گزارشی به نخستین تجربه فراخوان جمع‌آوری یک گوشی در ایران و وضعیت نامعلوم پس‌گرفتن نوت ۷ سامسونگ از ایرانی‌ها پرداخته بود، امروز اولین ارائه‌دهنده گارانتی طرف قرارداد با سامسونگ رسما مرجوع کردن این مدل را اعلام کرد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، روز گذشته فارس در گزارشی با عنوان نخستین تجربه فراخوان جمع‌آوری یک گوشی در ایران/ وضعیت نامعلوم پس‌گرفتن نوت 7 سامسونگ از ایرانی‌ها، اعلام کرد: «در حالیکه شرکت سامسونگ رسماً در ایران نمایندگی دارد اما فراخوان جمع‌آوری جهانی گوشی سامسونگ نوت 7 در ایران فعلا نامعلوم است و این موضوع منوط به تصمیم دفتر سامسونگ در ایران خواهد بود. از حدود یکسال پیش بیش از 90 درصد گوشی‌های سامسونگی که رسمی یا قاچاق به کشور وارد شده‌اند دارای گارانتی اینترنشنال (همراه سرویس خاورمیانه) هستند که در ایران طی قرارداد شرکت سامسونگ با چند ارائه‌دهنده خدمات گارانتی مقرر شده تمامی گوشی‌های دارای گارانتی اینترنشنال سامسونگ توسط این شرکت‌های ایرانی خدمات پس از فروش دریافت کنند.»

گروه مایکروتل یکی از ارائه‌دهندگان خدمات پس از فروش طرف قرارداد با شرکت سامسونگ امروز در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: در رابطه با مشکل دیده شده در گوشی Galaxy Note7، سامسونگ ضمن عذرخواهی بابت این موضوع و قبول مشکل باتری، اعلام کرده که درصد کمی از این مدل دارای مشکل باتری هستند.

اما شرکت سامسونگ به احترام مشتریان ایرانی و اهمیت به امنیت آنان، تمامی گوشی ها را از نمایندگان خود بازگردانده است.

در همین راستا از مشتریانی که گوشی Note7 را از مایکروتل پلاس پیش خرید کرده‌اند، می‌توانند در تماس با شماره تلفن 42959-021 از شرایط جدید پیش خرید خود آگاه شوند.

سری جدید Note7 تا پایان آبان ماه وارد بازار خواهد شد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها