کد خبر: ۳۹۲۱۲
زمان انتشار: ۰۰:۴۱     ۲۰ بهمن ۱۳۹۰

اين كه ليونل مسي پيراهن امضا شده اش را بفروشد يا كريس رونالدو كفش فوتبالش را، چيز تازه اي نيست.كارهايي از اين دست از سوي باشگاه هاي مطرح و بازيكنان سرشناس همواره با نيت هاي خيرخواهانه صورت مي پذيرد و مختص فوتبال هم نيست، اما حداقل تا به امروز در فوتبال ما كمتر ديده شده كه پيراهن و كفش بازيكني به مزايده گذاشته شود.

ديروز درخبرها آمده بود كه باشگاه پرسپوليس قصد دارد پيراهن و كفش هاي زننده سه گل تيم فوتبالش در ديدار با استقلال را با امضاي او به فروش برساند.

هرچند سايت اين باشگاه انگيزه اصلي از چنين تصميمي را درخواست هاي متعدد هواداران پرسپوليس طي روزهاي گذشته عنوان كرده است، اما در باشگاهي كه راه هاي درآمدزايي اش فقط به تبليغ روي پيراهن و بليت فروشي خلاصه مي شود، فروش پيراهن و كفش مهاجمي كه در شهرآورد 74 تاريخ ساز شد، بيشتر به سوءاستفاده از احساسات هواداران شبيه است تا احترام گذاشتن به درخواست هاي مكرر آنها.

به واقع كمي شبهه برانگيز است وقتي باشگاهي كه تراز مالي اش همه ساله منفي است، ورزشگاه اختصاصي يا يك زمين تمرين مشخص ندارد، برندي به نام خود ثبت نكرده و حتي توان درآمدزايي از فروش پيراهن و ديگر البسه اش را ندارد، به اين فكر مي افتد كه با فروش پيراهن و كفش بازيكن خارجي اش درآمدزايي كند.

آن هم بازيكني كه هنوز به اندازه دو بازي كامل هم در تركيب اين تيم به ميدان نرفته است. به همين خاطر هم معتقديم اين اقدام باشگاه بيشتر به سوار شدن بر موج خروشان احساسات هواداران سرخپوش مي نمايد كه با گذشت چند روز، هنوز هم از پيروزي بر استقلال آن هم در آن شرايط خاص، سرمست و خوشحال هستند.

در هر حال آن طور كه روي سايت باشگاه پرسپوليس آمده اين حراج از تاريخ 20 تا 25 بهمن ماه انجام خواهد شد و قرار است پيراهن و كفش هاي ايمن زايد به صورت جداگانه به بالاترين پيشنهادهايي كه ارائه خواهد شد، واگذار شود.

رضا پورعالي - گروه ورزش

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۱:۲۲ - ۲۰ بهمن ۱۳۹۰
۰
۰
مقاله مزخرفی بود
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها