کد خبر: ۳۹۱۹۵
زمان انتشار: ۲۰:۴۸     ۱۹ بهمن ۱۳۹۰
عضو شوراي مرکزي جبهه پايداري با اشاره به اينكه تعدد ليست هاي اصولگرايان مشكلي جدي نيست گفت: رقابت غالب بين دو جريان جبهه پايداري و متحد اصولگرايان وجود دارد.

غلامحسين الهام عضو شوراي مرکزي جبهه پايداري در گفتگو با خبرنگار سياسي باشگاه خبرنگاران، درباره ليست جبهه پايداري اظهار داشت: سخنگوی جبهه پایداری انقلاب اسلامی در جلسه اي که طي امروز يا فردا برگزار خواهد شد، در مورد ليست جبهه پايداري و ديدگاه هاي اين جبهه به صورت متمرکز صحبت خواهد كرد.

وي در ادامه با اشاره به تعدد ليست اصولگرايان گفت: رقابت غالب بين دو جريان جبهه پايداري و متحد اصولگرايان وجود دارد که اگر در همين سقف بمانند يک رقابت معنادار و واقعي است که ضمن ايجاد مشارکت بالا در انتخابات،فرصت انتخاب بيشتر را فراهم مي کند.

الهام با اعتقاد به اينکه بايد از پراکندگي موجود در ليست هاي اصولگرايان جلوگيري شود، گفت: براي جلوگيري از پراکندگي گروه هاي اصولگرايان نبايد به قانون متوصل شد، بلکه گروه هاي سياسي بنا به همسويي با طيف هايي که خود تشخيص مي دهند، با هم ائتلاف کنند.

عضو شوراي مرکزي جبهه پايداري افزود: تعدد ليست اصولگرايان مشکلي جدي نيست و در نهايت جريان هايي غالب خواهند شد.

الهام در ادامه افزود: هر چه مجال انتخاب بيشتر باشد، مشارکت در انتخابات مجلس حداکثري خواهد بود.

وي در ارتباط با مشارکت مردم در 22 بهمن گفت:‌مردم و انقلاب اسلامي متعلق به يکديگرند و عمق و ريشه آن فراتر از هر انتخاب و انتخاباتي است.

الهام با توجه به اينکه در شرايطي هستيم که دشمن در تکاپوي القاي نفاق چند دستگي است، ابراز داشت: مردم انسجام، وفاداري و شعارهاي خود را به ارزش هاي انقلاب در 22 بهمن عملا نشان خواهند داد.

وي با اشاره به اينکه انتخابات از دستاوردهاي انقلاب است، گفت: مردم به انتخابات به عنوان يکي از ثمرات انقلاب نگاه مي كنند.
عضو شوراي مرکزي جبهه پايداري خاطر نشان کرد: راهپيمايي روز 22 بهمن نماد تعلق مردم به نظام جمهوري اسلامي است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها