کد خبر: ۳۹۱۴۹۱
زمان انتشار: ۱۴:۳۶     ۱۰ شهريور ۱۳۹۵
نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو گفت: رئیس جمهور آمد و در حوزه احداث راه و جاده، کلنگ‌زنی کرد لکن این کلنگ‌ها در ابهام باقی ماند و ما سرعتی را در اجرای پروژه‌ها مشاهده نمی‌کنیم.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از آناج، مسعود پزشکیان عصر دیروز در جلسه شورای اداری آذربایجان‌شرقی با انتقاد از عدم تکمیل پروژه‌های نیمه تمام، اظهار داشت: مسئولین استان با چندین پروژه مشغول هستند اما آن‌ها نتوانسته‌اند شکلی به خود بگیرند، اتوبان تبریز-بازرگان همچنان با مشکلاتی مواجه است و به بهره‌برداری نمی‌رسد.

وی ادامه داد: تاخیر یک‌ونیم ساله برای چنین پروژه‌ای جایز نیست، 14 سال است که راه آهن تبریز-میانه معطل مانده و این تاخیر به هیچ عنوان با عقل جور در نمی‌آید.

نایب رئیس مجلس دهم با تاکید بر اینکه باید بستر را برای سرمایه‌گذاری آماده کنیم تا حداقل در یک مقطع زمانی پروژه را به اتمام برسانیم، ابراز کرد: بزرگ‌ترین مشکل ما حل مشکلات آب است این معضل جزو 4 الویت اصلی است.

وی افزود: در بحث انتقال آب ارس در ساختار اداری با مشکل مواجه هستیم و در مقوله‌ی احداث مسیرها نیز آقای روحانی آمده و کلنگ زنی کرده است ولی در این کلنگ زنی‌ها ابهاماتی برجای مانده و عملاً اتفاق خاصی رخ نداده است
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها