کد خبر: ۳۹۰۶۵
زمان انتشار: ۱۴:۴۴     ۱۹ بهمن ۱۳۹۰
نایب رئیس اول مجلس ضمن انتقاد از مشارکت پایین نمایندگان در رأی‌گیری‌ها، خطاب به وکلای ملت گفت: "برخی از آقایان از راه دور رأی می‌دهند!"
فارس، آخرین جلسه علنی مجلس شورای اسلامی پیش از انتخابات بهارستان نهم ، در ساعت ۹ صبح و پس از تشکیل جلسه‌ای غیرعلنی با حضور سردار افشار معاون اجتماعی وزارت کشور به ریاست علی لاریجانی رئیس مجلس آغاز شد.

وکلای ملت در جلسه علنی امروز پارلمان نیز در رأی‌گیری‌ها مشارکت ضعیفی داشتند و همین موضوع تذکرات پی در پی لاریجانی و سایر اعضای هیئت رئیسه مجلس را به دنبال داشت.

محمدرضا باهنر نایب رئیس اول مجلس که در غیاب لاریجانی ریاست ساعتی از صحن علنی را بر عهده داشت، در حین رأی‌گیری‌ها نسبت به مشارکت پایین نمایندگان در رأی‌گیری‌ها انتقاد کرد و خطاب به نمایندگان گفت: شرکت در رأی‌گیری‌ها بسیار پایین است و از ۱۹۴ نماینده حاضر در جلسه، در یکی از رأی‌گیری‌ها تنها ۱۲۰ نفر رأی دادند.

"برخی از آقایان از راه دور رأی می‌دهند"، این جمله را باهنر می‌گوید و در ادامه می‌افزاید دوستان بفرمایید رأی دهید، آقای موسوی رامهرمز محبت کنید، تشریف بیاورید و رأی دهید؛ ما منتظر آرای شما هستیم.

در این جلسه همچنین امیدوار رضایی عضو هیئت رئیسه مجلس نیز مدام به وکلای ملت برای حضور بیشتر آنان در رأی‌گیری‌ها تذکر می‌داد و خطاب به یکی از نمایندگان گفت: آقای آقازاده از اینکه زیاد جلوی درب خروجی مجلس بایستید خسته می‌شوید؛ بفرمایید رأی دهید.

جاسم ساعدی عضو هیئت رئیسه مجلس نیز در این جلسه به نمایندگان تذکر می‌داد که از صحن علنی خارج نشوند و ادب جلسه را مراعات کنند.

لازمبه ذکر است تعداد وکلای ملت حاضر در جلسه علنی امروز از حدود ۱۹۶ نماینده تجاوز نکرد.

اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها