کد خبر: ۳۹۰۱۹۱
زمان انتشار: ۱۵:۴۸     ۰۱ شهريور ۱۳۹۵
سردار رحيمي با اشاره به دستگيري بزرگترين قاچاقچي موادمخدر پس از انقلاب و قاچاق گسترده اين فرد طي ۲۴ سال اخير، جزئياتي از فعاليت وي را تشريح و از شناسايي ميلياردها تومان اموال و املاك اين قاچاقچي بين المللي در نقاط مختلف كشور خبر داد.
به گزارش پایگاه 598، سردار حسين رحيمي در گفت‌وگو با تسنيم، با اشاره به دستگيري بزرگترين قاچاقچي مواد مخدر توسط پليس سيستان و بلوچستان كه وزير كشور اطلاعاتي از دستگيري وي در حاشيه نشست كميته مقابله با مواد مخدر 5 استان جنوب و جنوب شرق كشور داده بود با تشريح جزئيات دستگيري اين فرد اظهار داشت: اين فرد كه به دنبال تلاش اطلاعاتي گسترده‌ و طولاني مدت دستگير شد، بزرگترين قاچاقچيان مواد مخدري است كه پس از انقلاب موفق به دستگيري وي شده‌ايم و تاكنون به قاچاق بالغ بر 800 تن انواع مواد مخدر اعتراف كرده است.

فرمانده انتظامي سيستان و بلوچستان افزود: در بررسي‌هاي به عمل آمده و بر اساس اقدامات اطلاعاتي انجام شده، تا اين لحظه موفق به شناسايي ميلياردها تومان از اموال و املاك اين قاچاقچي بين‌المللي در اقصي نقاط كشور شده‌ايم كه البته شناسايي اموال اين قاچاقچي بزرگ همچنان ادامه دارد.

وي اضافه كرد: اين فرد از سال 71، فعاليت خود در قاچاق مواد مخدر را به صورت حرفه‌اي آغاز كرده بود و علاوه بر قاچاق مواد مخدر در داخل كشور، خط و مسير بين المللي خاصي در خارج از كشور نيز داشته است.

رحيمي ادامه داد: در عمليات دستگيري اين فرد توسط پليس، بالغ بر 300 نفر از افرادي كه تحت هدايت وي در قالب باندهاي قاچاق مواد مخدر فعاليت داشتند نيز شناسايي و دستگير شدند. اين در حالي است كه فرد دستگير شده با 11 باند بزرگ قاچاق مواد مخدر در كشور همكاري داشت.

فرمانده انتظامي سيستان و بلوچستان با اشاره به ادامه دار بودن روند بررسي پرونده اين فرد گفت: اين فرد ساكن ايران بوده و شخصاً در دو استان سيستان و بلوچستان و كرمان تردد داشت كه با انجام اقدامات اطلاعاتي گسترده موفق به شناسايي و دستگيري وي شديم.

وي با بيان اينكه اين فرد علاوه بر قاچاق مواد مخدر به كشور، مبادرت به ترانزيت مواد مخدر نيز مي‌كرده است، افزود: در بررسي‌هاي به عمل آمده مشخص شد كه اين قاچاقچي بين‌المللي علاوه بر قاچاق مواد مخدر به ايران، مواد مخدر را از كشور افغانستان به نقطه‌اي در پاكستان منتقل كرده و پس از انتقال اين مواد به يكي از بنادر پاكستان، مبادرت به انتقال اين مواد به برخي از كشورهاي دنيا مي‌كرد.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها