کد خبر: ۳۹۰۱۸۵
زمان انتشار: ۱۵:۴۱     ۰۱ شهريور ۱۳۹۵
باشگاه استقلال فقط تا پايان وقت اداري امروز فرصت دارد تا مطالب هندريك هلمكه را پرداخت كند.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، هندريك هلمكه هافبك سابق باشگاه استقلال كه دو فصل پيش تنها در يك بازي دوستانه مقابل نفت آبادان (ديداري به ياد مرحوم غلامحسين مظلومي) براي اين تيم به ميدان رفت بعد از مصدوميتي كه در اين ديدار متحمل شد بلافاصله از اين باشگاه به فيفا شكايت كرد.

اين بازيكن كه از طريق وكيل خود در فيفا پيگير وضعيت قراردادش با استقلال بود حالا آبي پوشان را در آستانه كسر از امتياز قرار داده و در صورت كه تا پايان وقت اداري امروز مطالبات اين بازيكن كه در نامه ارسالي فيفا ذكر نشده پرداخت نشود آبي پوشان با كسر امتياز رو به رو خواهند شد.

 هندريك هلمكه بازيكن آلماني،برزيلي در تاريخ 6 دي ماه سال 93 با قراردادي به مدت نيم فصل به ارزش 168 هزار دلار به استقلال پيوست. اين قرارداد در زمان مديريت بهرام افشارزاده مديريت شد اما بعد از گذشت تنها يك ماه به دليل آسيب‌ديدگي زانوي اين بازيكن در جريان بازي دوستانه دو طرف خواستار فسخ قرارداد با يكديگر شدند. البته توافقنامه فسخ قرارداد توسط باشگاه استقلال و هلمكه به امضا رسيد و طبق همين توافقنامه مقرر شد باشگاه استقلال مبلغ 69 هزار دلار تا تاريخ ارديبهشت 94 به هلمكه پرداخت كند كه در غير اين صورت باشگاه استقلال موظف است نسبت به پرداخت كل مبلغ قرارداد اقدام نمايد.

البته باشگاه استقلال با توجه به مشكلات مالي در اواسط فصل گذشته موفق به پرداخت 69 هزار دلار نگرديد و اين بازيكن از طريق وكلاي انگليسي و برزيلي خود شكايتي را تنظيم و اركان قضايي فيفا ارسال كرد و خواستار دريافت غرامت به ميزان 180 هزار دلار شد.

با اين تفاسير باشگاه استقلال در پاسخ به فيفا مستندات خود طي لايحه‌اي تنظيم و ارسال كرد اما در نهايت فيفا تصميم خود را گرفته و باشگاه استقلال را با جريمه روبرو كرده است.

خبر گزاري فارس در زير نامه مدير برنامه‌هاي هلمكه كه به فيفا ارسال شده و سپس به باشگاه استقلال ارجاع شده است را منتشر كرد:

متن ترجمه نامه به شرح زير است:

-آقاي هندريك آلكساندر هلمكه
نماينده آقاي نيلو افوري

-اف.ث استقلال،
نماينده آقاي سالوادوره سيوال

زوريخ، 11 اوت 2016
موضوع: هندريك آلكساندر هلمكه، آلمان/باشگاه اف.ث استقلال ايران
شماره رجوع: 15-01591

آقايان عزيز
ما ارجاع مي‌دهيم به موضوع ذكرشده در بالا، همچنين تصميم گرفته شده توسط اتاق حل اختلاف در تاريخ 18 مارس 2016، مواردي در زمان خود به طرفين در تاريخ 22 ژوئن 2016 اطلاع داده شد.
در اين راستا،ما در نهايت احترام، توجه شما را به اين نكته جلب مي‌كنيم كه به نظر مي‌رسد، تعهدات ذكر شده در بند iii2 از تصميمات گرفته شده مربوطه تحقق نيافته است(مواردي كه دقيقا در نامه‌نگاري مورخ 8 اوت 2016 از سوي آقاي آلكساندر هلمكه دريافت شد)
به عنوان نتيجه، در نهايت احترام به اف.ث‌استقلال اعلام مي‌كنيم كه اين مورد بايستي بلافاصله به حساب آقاي هندريك آلكساندر هلمكه پرداخت شود.
در اين راستا ما با احترام از اف.ث‌ استقلال مي‌پرسيم خدمات ارائه شده ما را با كپي رسيد پرداخت به حساب مذكور تا نهايتا تاريخ 22 اوت سال 2016 ارائه دهد.
در قضيه اف.ث‌ استقلال، پرداخت در محدوده زمان اعلام شده اثبات نمي شود. ما ارجاع خواهيم داد تمام پرونده را به كميته نظم و ترتيب.
از توجه شما به موضوع فوق تشكر مي‌كنيم
ارادتمند شما
به عنوان جانشين در اتاق حل اختلاف
توبياس بوليگر
دستيار بخش وضعيت رسيدگي به بازيكنان

به گزارش فارس، باشگاه استقلال اين روزها با مشكل تسويه حساب ليام ردي استراليايي روبرو است و البته بازيكني مثل ساموئل نيز از طريق فيفا براي مطالبات خود اقدام كرده است.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها