کد خبر: ۳۹۰۰۳۰
زمان انتشار: ۱۴:۴۳     ۳۱ مرداد ۱۳۹۵

به گزارش پایگاه 598، حضور بهتاش فریبا در کادرفنی استقلال حاشیه‌هایی را به وجود آورده و برخی تصور می‌کنند هیات مدیره باشگاه استقلال، فریبا را به منصوریان تحمیل کرده است. این تصویر ذهنی را اما آقا بهتاش به کل منکر می‌شود و اطلاعات تازه‌ای را درباره دلایل حضورش در استقلال می‌دهد. اینطور که فریبا می‌گوید منصوریان از ماه‌ها قبل با او در تماس بوده و این اواخر هم اصرار می‌کرده تا در کنارش حضور داشته باشد. فریبا هم آمده تا به نوعی هم خلأ یک دستیار باتجربه را پر کند و هم حاشیه‌ها بهتر جمع شود...

نقش شما در استقلال منصوریان چیست آقای فریبا؟
 من به‌عنوان مربی کارم را در استقلال شروع می‌کنم.
پیش‌تر گفته می‌شد که شاید به‌عنوان مدیرفنی یا حتی سرپرست ایفای نقش کنید.
 علاقه‌ای ندارم در این پست‌ها کار کنم. دوست دارم به‌عنوان مربی کنار منصوریان باشم.
اما حضور شما شائبه‌هایی ایجاد کرده و برخی بر این باورند که آمده‌اید تا اگر منصوریان نتیجه نگرفت جایش را بگیرید.
 نه اینطور نیست. من قرار نیست جای کسی را بگیرم. کسی هم جای من را نمی‌گیرد. هر یک از ما شرح وظایفی دارد.
اساسا حضور شما با نظر منصوریان انجام شده یا اعضای هیات مدیره استقلال شما را به منصوریان تحمیل کرده‌اند؟
 یک بار برای همیشه می‌گویم که هیچ کس من را به منصوریان تحمیل نکرده و این تصورات کاملا اشتباه است. اعضای هیات مدیره هم تماسی با من نداشته‌اند و فقط با تماس منصوریان به استقلال آمدم. بنده سال‌ها است با منصوریان در ارتباط هستم. حتی زمانی که علی به‌عنوان بازیکن به استقلال آمد من در جریان کارهای او بودم. از سال‌ها پیش با هم در تماس هستیم وهمین فصل علی قبل از اینکه به استقلال بیاید با من تماس گرفت و درباره استقلال با من حرف زد و من هم نکاتی که می‌دانستم به او گفتم. اینطور نیست که بعضی‌ها تصور می‌کنند. هیچ تحمیلی در کار نیست و خود علی خواست که من کنارش باشم. مطمئن باشید که من هم در قامت مربی حد و مرزهایم را می‌دانم.
فکر می‌کنید زوج شما و منصوریان به استقلال کمک کند؟
 ما تلاش خودمان را می‌کنیم و سعی داریم استقلال را از وضعیت کنونی خارج کنیم. استقلال با حاشیه‌هایی دست به گریبان است که باید آنها را کنترل کنیم. شخصا اعتقاد دارم که باید برخی مصاحبه‌ها کنترل شده باشد. این موضوع را به منصوریان هم می‌گویم تا خدایی ناکرده مساله‌ای پیش نیاید.
استقلال از چهار بازی تنها 2 امتیاز به دست آورده که این وضعیت نشان دهنده بحران‌های فنی است. تصور می‌کنید چه زمان استقلال به اولین پیروزی‌اش برسد؟
 شخصا یاد ندارم که استقلال لیگ را به این بدی شروع کرده باشد اما به همین اندازه که از نتایج متعجبم اعتقاد دارم که با همدلی و اتحاد می‌شود مشکلات را از پیش‌رو برداشت. استقلال بازیکنان خوبی دارد و منصوریان هم شایستگی‌هایش را در نفت ثابت کرده که حالا به او اعتماد شده. فکر می‌کنم هم منصوریان و هم بازیکنان به دلیل اینکه با محیطی جدید مواجه شده‌اند نتوانسته‌اند آنطور که می‌خواهند نتیجه بگیرند. به همین دلیل است که در هفته‌های اول استقلال را تیم خوبی ندیدم.
در این ایام صحبتی یا نشستی با آقای افتخاری سرپرست استقلال داشته‌اید؟
 یک بار همدیگر را دیدیم و صحبت‌هایی شد. اصولا علاقه ندارم زیاد با مدیران در ارتباط باشم و بیشتر به دنبال مسائل فنی تیم هستم. شرح وظایف من در استقلال کاملا مشخص است و باید تمرکزم را روی مسائل فنی بگذارم.
ممکن است با اضافه شدن شما بازیکنان جدیدی هم به استقلال بیایند؟
 همه چیز بستگی به نظر منصوریان دارد. اینطور که شنیدم قراراست یک مدافع به استقلال اضافه شود که باید ببینم موفق به انجام این کار می‌شویم یا خیر.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها