کد خبر: ۳۸۹۹۹۹
زمان انتشار: ۱۴:۰۲     ۳۱ مرداد ۱۳۹۵
نماينده مردم نجف آباد در مجلس با بيان اينكه مظلوميت دولت روحاني بخاطرن زديكي به انتخابات است، گفت: دولتي كه منتقدان خود را بي‌سواد و بي‌هويت بخواند مظلوم نيست.

به گزارش پایگاه 598، ابوالفضل ابوترابي نماينده مردم نجف آباد در مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران تسنيم، با اشاره به اظهارات برخي اعضاي دولت مبني بر مظلوميت دولت اميد و تدبير و شخص رئيس جمهور، اظهار كرد: اين دولت بايد منتظر همچين اتفاقاتي مي‌بود. وقتي برخي مسئولين  همين دولت توهينهاي عجيب و غريب به دولتهاي گذشته مي‌كنند بايد منتظر باشند كه نسبت به آنها نيز توهين‌هاي مشابهي صورت بگيرد.

وي با بيان اينكه دولت يازدهم، مظلوم نيست و فقط بخاطر نزديك شدن به انتخابات مظلوم نمايي مي‌كند، تصريح كرد: دولتي كه منتقدان خود را بي‌سواد و بي‌هويت بخواند مظلوم نيست. چرا كه اين الفاظ مصداق توهين است.

ابوترابي افزود: متأسفانه توهين‌هايي به دولت روحاني هم مي‌شود، اما نمي‌توان ناديده گرفت كه همين دولت هجمه‌هاي زيادي به برخي اشخاص دلسوز نظام كرد.

نماينده مردم نجف آباد در مجلس با يادآوري انتقاد دلسوزانه منتقدان برجام، خاطر‌نشان كرد: در همان برهه كه دلسوزان نظام از اجراي برجام انتقاد كردند و اين دلسوزي خود را به دولت انتقال دادند، هيچ استقبالي از انتقادات آنها نشد و بلكه مورد تخريب برخي مسئولين طراز اول دولت قرار گرفتند.

وي در پايان سخنان خود، گفت: بنابراين مورد قبول نيست كه بگويند اين دولت مظلوم واقع شده و مورد هجمه و توهين قرار گرفته، اگر توهيني هم به دولت روحاني مي‌شود، دليلش آن است خودشان اين بذر را كاشته و الان ثمره آن نصيب‌شان شده است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها