کد خبر: ۳۸۹۸۴۹
زمان انتشار: ۱۴:۵۳     ۳۰ مرداد ۱۳۹۵
ولي داداشي گفت: به عنوان نمايندگان مردم معترض به امضاي محرمانه تفاهم‌نامه FATFهستيم و حتما بايد شفاف سازي شود.

به گزارش پایگاه 598، ولي داداشي  عضو كميسيون اصل 90 مجلس در گفتگو با خبرنگار بسيج، با اشاره به اينكه FATF اقدامات خيانت آميز عليه منافع ملي است علي رغم اينكه كارشناسان بسياري دغدغه خودشان را به آقاي سيف و طيب نيا  ولي باز هم شاهد امضاي تفاهم نامه محرمانه توسط وزير اقتصاد هستيم اظهار داشت: با توجه به اهميت موضوع، نمايندگان مجلس دهم شوراي اسلامي طرحي را تهيه كردند كه آقاي طيب نيا را به مجلس دعوت كنند.

وي با بيان اينكه آقاي طيب نيا امضاي محرمانه FATF را بايد پاسخگو باشد افزود: بايد آقاي طيب نيا در مجلس پاسخ‌گو باشد كه چرا  تفاهم نامه ‌FATF را به شكل محرمانه امضا كرده است؟!

داداشي در ادامه بيان داشت:آقاي طيب نيا، ما نمايندگان مردم هستيم و كارمان قانونگذاري و نظارت بر حسن اجراي قانون است و اين كاري كه آقاي طيب نيا كرده خارج از قانون است.

عضو كميسيون اصل 90 خاطر نشان كرد: تفاهم نامه FATF قانوني است يا خارج از قانون؟! اگر قانوني است به عنوان نمايندگان مجلس بايد مطلع باشيم و اگر خارج از قانون است باز هم بي قانوني اتفاق افتاده است و نبايد اتفاف بيفتد.

وي در خاتمه افزود: ما به عنوان نمايندگان مردم معترض به امضاي محرمانه تفاهم‌نامه FATFهستيم و حتما بايد شفاف سازي براي نمايندگان مردم شكل بگيرد و اين درخواست نمايندگان مجلس است و  اميدواريم در روزهاي آينده شاهد شفاف سازي آقاي طيب نيا در مجلس باشيم .


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها