کد خبر: ۳۸۹۲۹۱
زمان انتشار: ۱۴:۱۳     ۲۶ مرداد ۱۳۹۵
اميرحسين صادقي به «نسيم آنلاين» گفت كه در سال آخري كه در استقلال بود با قلعه‌نويي مشكلات زيادي داشت ولي شرف او از كساني كه ادعاي دوستي مي‌كردند و پشتش را خالي كردند، بيشتر است.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از نسيم، مدافع پيكان از اينكه بازيكنان نمي‌توانند مطالبات خود را از باشگاه‌هاي خود دريافت كنند ناراحت است و اعتقاد دارند آنها بايد اعتصاب كنند. اميرحسين صادقي به «نسيم آنلاين» گفت كه در سال آخري كه در استقلال بود با قلعه‌نويي مشكلات زيادي داشت ولي شرف او از كساني كه ادعاي دوستي مي‌كردند و پشتش را خالي كردند، بيشتر است.

قبول داري استقلال در بازي برابر پيكان اصلا عملكرد خوبي نداشت و به همين دليل هم بود كه شما موفق شديد نمايش خوبي داشته باشيد؟
من اين حرف شما را قبول دارم چراكه استقلال در اين بازي نسبت به بازي‌هاي گذشته نمايش بهتري داشت و اتفاقا بازيكنان اين تيم بازي خوبي انجام دادند. آنها بسيار دوندگي بالايي داشتند و موفق شدند بازي روان و خوبي به نمايش بگذارند اما ما بسيار از شكست برابر تراكتورسازي ناراحت بوديم مي‌خواستيم نمايش خوبي داشته باشيم. طبيعي است كه در اين شرايط همه متعهد شديم تا ثابت كنيم كه تيم خوبي هستيم و فكر مي‌كنم برابر استقلال به جز 20 دقيقه پاياني نمايش خوبي انجام داديم.

چرا به يكباره پيكان بازي را از دست داد و نتوانست استقلال را شكست بدهد؟ اين موضوع به ضعف بدني بازيكنان‌تان بر مي‌گردد؟
فكر نمي‌كنم ما ضعف بدني داشته باشيم و روز بازي با استقلال بدن‌هاي ما كاملا سرحال بود.  به هر حال ما بازي بسيار خوبي را انجام داديم و موفق شديم موقعيت‌هاي زيادي روي دروازه استقلال تا دقيقه 70 بازي ايجاد كنيم. اين موقعيت‌ها را روي جواني بازيكنان مان از دست داديم و بعد از آن استقلال با تعويض‌هايي كه انجام داد كمي انتحاري بازي كرد و بازهم مي‌گويم كه ما بايد در همان ابتداي بازي كار اين تيم را تمام مي‌كرديم.

وقتي ديدي كه مدافعان استقلال اينقدر پر اشتباه هستند، ناراحت نشدي كه منصوريان آنها را به جاي تو به استقلال آورده است؟
آنها به جاي من به استقلال نيامدند بلكه به جاي حنيف عمران‌زاده و امين حاج‌محمدي با اين تيم قرارداد امضا كردند. من دو سال پيش در استقلال بازي مي‌كردم و جدايي‌ام از استقلال دلايل ديگري داشت. اين موضوع هم كه آقاي منصوريان در ابتداي فصل من را نمي‌خواستند موضوع چندان مهمي نيست و فكر مي‌كنم فوتبال سليقه اي است. حتما آقاي منصوريان تشخيص دادند كه من نمي‌توانم به استقلال كمك كنم.

ظاهرا طلبي كه از استقلال داري حسابي تو را ناراحت كرده است. درست است؟
ما ديگر به اين موضوع عادت كرده‌ايم و فكر نمي‌كنم اين موضوع چيز عجيبي باشد. من فكر مي‌كنم كميته انضباطي، قوه قضاييه و هر نهاد ديگري كه صلاحيت دارد بايد جلو بيايد و مشكل فوتباليست‌ها را حل كند. بازيكن تا حرفي مي‌زند او را محروم و جريمه مي‌كنند و تا ريال آخر اين جريمه را از بازيكنان مي‌گيرند اما هيچ قانوني نيست كه از فوتباليست‌ها دفاع كند. مگر عمر فوتبال ما چند سال است كه نتوانيم پول‌هايمان را بگيريم.

با اين شرايط فكر مي‌كني شما بايد چه كاري انجام بدهيد؟
من فكر مي‌كنم فوتباليست‌ها بايد اعتصاب كنند و راهي پيدا كنند كه بتوانند به باشگاه‌ها فشار بياورند. من روز گذشته شنيدم كه از حضور باشگاه‌هاي بدهكار در ليگ يك جلوگيري شده است و سوال من اين است كه چرا اين اتفاق در ليگ برتر نمي‌افتد؟ دليل اين موضوع اين است كه باشگاهي مثل استقلال و پرسپوليس كه در پشت پرده با فدراسيون فوتبال رابطه دارند از حضور در بازي‌هاي ليگ محروم نمي‌شوند. اين وسط از دست بازيكنان هم كاري بر نمي‌آيد.

تو در ليگ چهاردهم در وسط فصل با امير قلعه‌نويي به مشكل داشتي ولي پيش از بازي با تراكتورسازي سمت او رفتي. اين كار تو براي خيلي‌ها عجيب بود. در اين باره توضيح مي‌دهي؟
من با اميرقلعه نويي مشكلات زيادي داشتم و هنوز هم دارم و نمي توانم اين موضوع را كتمان كنم. با اين حال اين را مي گويم كه اميرقلعه نويي نسبت به خيلي از آدم هايي كه در ظاهر با تو دوست هستند اما در باطن پشتت را خالي مي كنند بهتر است و من به اين موضوع ايمان دارم.

با شرايطي كه پيكان دارد، تو شرايط اين تيم را در ليگ شانزدهم چطور مي‌بيني؟
من فكر مي‌كنم پيكان تيم خوبي است ولي بازيكنان اين تيم تجربه حضور در ليگ برتر را ندارند و اين موضوع كمي دردسرساز  شده است. هرچه از بازي‌ها بگذرد ما شرايط بهتري را تجربه مي كنيم و مطمئن باشيد مي‌توانيم نمايش بهتري داشته باشيم. ما در بازي با استقلال هم بسيار خوب بازي كرديم و فكر مي‌كنم از هفته‌هاي بعد مي‌توانيم عملكرد بهتري هم داشته باشيم. مطمئن باشيد آينده پيكان روشن است و فقط نياز به كمي تجربه داريم.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها