کد خبر: ۳۸۸۲۹۵
زمان انتشار: ۱۱:۰۲     ۲۰ مرداد ۱۳۹۵
به گزارش پایگاه 598، در نگاه اول باشگاه استقلال توانسته تا حدود زیادی خواسته‌های منصوریان را در زمینه جذب بازیکن فراهم کند اما علی فتح‌ا... ‌زاده معتقد است در واقع بازیکنان مدنظر منصوریان جذب نشده‌اند. او با اشاره به همین موضوع به موشکافی دلایل ناکامی استقلال پرداخته است.
 
استقلال شروع خوبی در فصل جدید نداشته، نظر شما در مورد شرایط این تیم چیست؟
 باید بپذیریم که استقلال نتوانست بازیکنانی که در ابتدای فصل کادر فنی می‌خواست را بگیرد. علیرضا منصوریان به دنبال نگه‌داشتن سجاد شهباززاده و همچنین جذب قاسم حدادی‌فر، ‌احسان حاجی‌صفی و عزت‌ا... پورقاز بود. این بازیکنان می‌توانستند تأثیرگذار باشند و با این بازیکنان تیم تکمیل می‌شد.

با توجه به شرایط فعلی، فکر می‌کنید منصوریان می‌تواند تا پایان فصل کنار تیم باشد؟
 به هر حال استقلال 3 فصل است که جام نگرفته و هواداران می‌خواهند که تیمشان قهرمان شود و از منصوریان انتظار دارند. از طرف دیگر همیشه این نیست که اگر تیمی قهرمان شود هواداران راضی باشند. آنها به منصوریان علاقه دارند و دوست دارند حمایتش کنند. به هر حال تنها خواسته‌ام از وزیر ورزش این است که به این تیم کمک کند.

نظر شما در مورد تغییر و تحولات مدیریتی باشگاه استقلال چیست؟
 به نظر من در این تغییر و تحولات، استقلال ضربه می‌خورد. اگر حسنی‌خو می‌ماند، می‌توانست تأثیرات مثبتی بگذارد. من تأسف خوردم از اینکه او مدیریت استقلال را قبول نکرد. همین که حسنی‌خو خیلی زود تصمیم گرفت تا تیم از این بلاتکلیفی در بیاید جای شکر دارد. ضمن اینکه آمدن شهاب جهانیان به استقلال، کمک خوبی بود.
 
در حال حاضر تیم ملی فوتسال، مسابقات جام جهانی را در پیش دارد؛ به نظر شما در چنین شرایطی افتخاری می‌تواند هم کمیته فوتسال و هم باشگاه استقلال را مدیریت کند؟
 افتخاری باید یکی را انتخاب کند. به نظرم بهتر است که افتخاری فوتسال را به سایر دوستان بسپارد چرا که استقلال به مدیری توانمند و با عقبه نیاز دارد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها