کد خبر: ۳۸۸۱۴۴
زمان انتشار: ۱۲:۴۶     ۱۹ مرداد ۱۳۹۵
به گزارش پایگاه 598، عصر روز یکشنبه اتفاقات عجیبی در باشگاه پرسپولیس رخ داد. در حالی که ظهر آن روز خبر آمده بود باشگاه پرسپولیس با رضاییان و پدرش مخالفت کرده و به این بازیکن گفته‌اند به تیم دیگری برو و نیم فصل دوم برگرد اما ساعاتی بعد اخبار به سوی بازگشت رضاییان تغییر جهت دادند و حتی برخی رسانه‌ها اعلام کردند این بازیکن به تیم محبوبش برگشته است.

غروب یکشنبه وقتی رضاییان در حال ترک ساختمان باشگاه پرسپولیس بود درباره بازگشتش امیدوارانه حرف می‌زد. او به روند مثبت مذاکرات اشاره داشت و اعلام کرد طاهری پدرانه با او حرف زده است. رضاییان در این صحبت کوتاه زمان تعیین تکلیفش را دو سه روز بعد اعلام کرد.

دقایقی بعد مصاحبه کوتاهی از سرپرست باشگاه پرسپولیس روی خروجی رسانه‌ها دیده شد. طاهری در این مصاحبه ضمن تایید بر صحبت‌های پدرانه‌اش با رضاییان از روند مثبت صحبت‌های رد و بدل شده گفت و اعلام کرد باشگاه در حال بررسی نهایی این موضوع است و طی دو سه روز دیگر تصمیم‌گیری خواهد شد.

این اتفاقات در حالی افتاد که ساعاتی قبل از خروج امیدوار کننده رضاییان از باشگاه پرسپولیس برانکو به خبرنگاران گفته بود دیگر نمی‌خواهد درباره این بازیکن حرف بزند و بهتر است بحث رضاییان را تمام کنند. سرمربی کروات سرخ‌ها موکدا اعلام کرده بود در لیست تیمش جای خالی برای رضاییان ندارد. در عین حال در ساعات پایانی روز یکشنبه خبر رسید برانکو از موضعش عقب نشینی کرده و البته به باشگاه گفته شما که می‌خواهید رضاییان را برگردانید خودتان هم لیست را برای او خالی کنید.

دیروز طاهری تاکید کرد باشگاه دنبال بررسی راهکارهای بازگرداندن رضاییان است. مهم‌ترین و احتمالا تنها راهی که این روزها بیشتر درباره‌اش صحبت شده بیرون گذاشتن نام آنتونی گولچ از لیست است؛ اتفاقی که ظاهرا اصلا ساده نیست و مشکلات زیادی دارد.

با این حال نکته‌ای که این وسط پیش‌بینی می‌شد و البته به حقیقت پیوست کوتاه آمدن برانکو در قبال خواست باشگاه برای بازگرداندن رضاییان بود. دیروز برانکو در مصاحبه‌ای گفت: «صحبت‌هایی را با وی انجام دادیم و تکلیف نهایی این بازیکن فردا (امروز) مشخص خواهد شد. امروز (دیروز) هم با طاهری جلسه‌ای برگزار کردیم. در خصوص بازی با صبا حرف زدیم، برنامه تمرین‌ها و تعطیلات پیش رو را برنامه ریزی کردیم و در پایان جلسه با هم ناهار خوردیم.»

وی درباره اینکه رضاییان با مربی بدنساز تیم ملی تمرین می‌کند تا آماده شود هم گفت: «وقتی ایشان می‌گوید آماده است حتما این چنین است. امیدوارم او برای بازی تیم ملی هم آماده شود. در بهتر شدن یک بازیکن بیشترین نقش را خود بازیکن دارد. وقتی آنها تلاش می‌کنند حتما برنامه ریزی دارند که بهترین عملکرد را داشته باشند.»

به هر حال کوتاه آمدن برانکو در قبال خواسته باشگاه برایش گران تمام خواهد شد و بار دیگر وجهه او را نزد هواداران، رسانه‌ها و البته بازیکنانش زیر سوال می‌برد. از طرفی مسوولان این باشگاه با اصرار به بازگرداندن رضاییان بیشتر در تلاشند به هواداران تیمشان بفهمانند در صورت بروز هر اتفاقی در آینده آنها از موافقان ماندن این بازیکن در تیمشان بودند! غافل از اینکه این موضوع در روز‌های اخیر حاشیه‌های زیادی را برای پرسپولیس ایجاد کرده و در صورت نهایی شدن این انتقال این حواشی وارد مرحله جدید خواهد شد.  یکی از این حواشی مربوط به جو درون تیم پرسپولیس است. عملکرد نسبتا خوب ماهینی در دفاع راست، همشهری بودن او با طارمی، صمیمیت زیاد طارمی با نفراتی مثل مسلمان، کامیابی نیا و احمدزاده و البته اختلافات قبلی عالیشاه با رضاییان باعث شده جو نیمی از تیم علیه رضاییان باشد و همین که بازیکنان پرسپولیس دوست ندارند درباره او حرف بزنند یعنی خیلی موافق بازگشتش نیستند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها