کد خبر: ۳۸۷۵۸۶
زمان انتشار: ۱۹:۵۸     ۱۴ مرداد ۱۳۹۵
در این نامه آمده است: علی ای حال نیروهای مسلح باید مراقب باشد که فریب بازی های سیاسی برخی جریانات معلوم الحال را نخورند و خود را درگیر حواشی نکنند. از ارتش توقع می رود از این پس تیزهوشانه تر عمل نماید تا مبادا به این سازمان ارزشی و مکتبی و نیروهای مسلحمان آسیبی وارد آید.
به گزارش سرویس سیاسی پایگاه 598، بسیج دانشجویی دانشگاه رازی کرمانشاه نامه ای سرگشاده خطاب به سرشگر باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح ارسال کرده است.

«ارتش کلمه ی طیبه است»

امام خمینی (ره)

خدمت برادر سرلشگر پاسدار محمد باقری
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح

سلامٌ علیکم

در این اوضاع حساس منطقه ای متأسفانه چند روزی خبری کم اهمیت در رابطه با نیروهای مسلح به تیتر یک بسیاری از رسانه ها و نقل محافل خبری تبدیل شده بود.
.
از این جهت لازم می دانیم نکاتی را خدمتتان عرض نماییم.

آن قسمت از سخنان دکتر عباسی درباره ی ارتش که ایشان در یکی از جلسات کلاس خود آن هم در شش سال پیش گفته و این روزها آن جلسه تقطیع و در فضای مجازی منتشر شده است را اشتباه میدانیم چرا که ارتش مکتبی ما وفاداری خود را به انقلاب و نظام اسلامی در برهه های مختلف از ۳۷ سال عمر با برکت آن اثبات کرده است.

اما آن چیزی که تعجب ما را برانگیخت واکنش های تند و متعدد از مسئولین نیروهای مسلح و ارتش در سطوح مختلف بود که نشان از بی تدبیری و عدم شناخت بازی های سیاسی است. نیروهای مسلح و ارتش باید هوشیار باشند و توجه کنند در این بازی که در دامش افتاده اند آیا کسانی جز چپاولگران بیت المال و خائنین به نظام اسلامی سود میبرند؟ (که این ماه ها با حاشیه سازی برای انقلابیون به دنبال ایجاد حاشیه امن برای خود هستند).

فرماندهان و مسئولین نظامی بایستی دقیق تر عمل کنند و توجه نمایند که چه کارها و نیت هایی حقیقتا به دنبال تحقیر نیروهای مسلح است و اگر در جایی قدرت دفاعی و نظامی مان حقیر شمرده شد و یا خواستند بر سر آن معامله کنند و حتی از نظامیان بازرسی و بازجویی به عمل بیاورند باید همچنین واکنش و جوابی محکم بدان بدهند نه آنکه سکوت پیشه کنند و لب نگشایند.

ارتش باید بداند که شکایت آنان و ادامه این روند بیش از آنکه به این سازمان اقتدار ببخشد، موجب می شود که دیگران آن را سازمانی با آستانه تحمل پایین برآورد نمایند.

علی ای حال، نیروهای مسلح باید مراقب باشند که فریب بازی های سیاسی برخی احزاب معلوم الحال را نخورند و با مختومه اعلام کردن این پرونده، خود را بیش از این درگیر حواشی نکنند. و از امرای ارتش نیز توقع می رود از این پس تیزهوشانه تر عمل نماید تا مبادا به این سازمان ارزشی و مکتبی و نیروهای مسلح عزیزمان آسیبی وارد آید. چرا که وظیفه ی حفاظت و حراست از آن به عهده ی همه نظامیان انقلابی می باشد.


در پایان پیشنهاد می گردد که به بعد بصیرتی نیروهای مسلح توجه ویژه تری صورت بگیرد.

وَسلامُ علیکم و رحمته الله و برکاته.

بسیج دانشجویی دانشگاه رازی
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۵
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۲۹ - ۱۵ مرداد ۱۳۹۵
۵
۰
زمانی آقای ظریف در دانشگاه بیان کرده بود و توهین کرده بود این ارتش کجا بود ؟واقعا براین عملکرد عجولانه متاسفیم
پاسخ
علی
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۰۷ - ۱۵ مرداد ۱۳۹۵
۰
۰
شش سال پیش کسی چیزی گفته سازمان قضایی نیروهای مسلح شش سال بعد درصدد دفاع برآمد. ؟؟؟!!! جل الخالق
دفاع از برجک و بارو و دفاع از مرز کشور و دفاع از خود باید لحظه ای و عملیاتی باشد. برادر ارتشی چرا شش سال بعد.
اگر دشمن حمله کند چند روز بعد به مقابله میروید؟؟؟
از آتش خاکستر تولید شود و از سیاست دروغ . خود را گرفتار دروغ سیاست ورزان
نکنید این دستور فرمانده حکیم کل قوا به شما بود.
تا همیشه نظامند و مقتدر از خود و ملت و مرز دفاع کنید و گرفتار سیاست مداران بی دین و بی وطن و مزدور بیگانه نشوید.
سرفرازی کشورم تا قیامت بدست همه نیروهای نظامی و انتظامی باقی خواهد ماند.
پاسخ
ثاقب
United States
۱۰:۲۱ - ۱۵ مرداد ۱۳۹۵
۳
۰
سردار باقری اول باید به این سوال جواب بده که اگر ما سه سال قبل از پایان جنگ، به صلح رسیده بودیم و این یک امر طبیعی و پذیرفته شده بود، پس چطور متن سخنرانی های امام این را نمی گوید؟ بلکه برعکس فراخوان عمومی به شدت بخشیدن به مبارزه میدهند.
و چطور از قطعنامه به جام زهر یاد می کنند؟

از سرلشکر باقری در روز اول قبول مسئولیت انتظار صحبتهای اینچنینی از رسانه ملی نبود.

اگرحرفهای سردار باقری بعنوان منصوب مستقیم حضرت آقا بعنوان فرمانده ارشد ستاد کل ملاک است، پس بهتر است امثال دکتر بهداروند دیگه دفتر و دستکشان را جمع کنند و دیگر از جام زهر ننویسند.
پاسخ
ثاقب
United States
۱۴:۰۹ - ۱۵ مرداد ۱۳۹۵
۰
۰
علی ءی حال به نظر که طراحی خوبی صورت نگرفته. تحریض و برانگیختن مردم در حمایت از عباسی خوب است، اما شاید بهتر بود که نقطه مقابل عباسی، ارتش نباشد.
با توجه به زمان کوتاهی که تا انتخابات داریم، ایجاد حاشیه برای ارتش شاید حواشی دیگری بیافریند که مطلوب نباشد.
پاسخ
ثاقب
United States
۱۸:۰۹ - ۱۵ مرداد ۱۳۹۵
۱
۰
اکنون اگر خوب بیندیشیم، درمییابیم که کارایی ارتش ما (با توجه به سازمان رزم و مدل جنگیدنش و تجربه دفاع مقدس) در برابر گروهی مثل داعش ناتوان و بسیار آسیب پذیر است.
بنده شخصا معتقدم روند جذب نیرو در ارتش باید متوقف و این سازمان ضعیف و لاغر و در نهایت منحل یا ادغام شود. و اما با شروع این طرح باید سازمان و ساختار نوینی طراحی شود که به تناسب سبک جنگهای نوین از آمادگی و چالاکی لازم برخوردار بوده و سابقه تاریخی منفی ئی در خاطر نداشته باشد و خود را یک سازمان رزم درجه دو به حساب نیاورد.
یک سازمان رزم پیشرو با سبکهای نوین رزمی و البته زیرمجموعه سپاه.

هرچه هست باید به سمتی برویم که یک سازمان رزم داشته باشیم و به دو قطبی ارتش و سپاه و فرسودگی ارتش پایان دهیم.

که با توجه به تهدیداتی از قبیل فتنه 88 و انقلاب های مخملی، این دوقطبی یک آتش زیر خاکستر است.
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها