کد خبر: ۳۸۷۱۰
زمان انتشار: ۱۲:۴۲     ۱۸ بهمن ۱۳۹۰
سخنگوی سابق اخوان المسلمون با بیان اینکه رهبری ایران در خطبه‌های نماز جمعه تمام قد در مقابل سیطرة غربی‌ها و استکبار جهانی ایستاد، تاکید کرد که مقام معظم رهبری تنها صدایی است که ندای لزوم آزاد سازی زمین‌های اشغال شده اسلامی را سر می‌دهد.
 "کمال هلباوی" سخنگوی سابق اخوان المسلمون مصر در گفت‌وگو با  فارس با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در خطبه‌های نماز جمعه با تاکید بر اینکه رهبری ایران در همه سخنان و مواضع خود موفق بوده است،‌ گفت: این بار نیز رهبری ایران در مواضع خود تمام قد در مقابل سیطرة غربی‌ها و استکبار جهانی ایستاد.
 
وی حمایت از همه گروه‌های جهادی را جزء ثابت و تغییر ناپذیر مواضع مقام معظم رهبری خواند و افزود: آزاد سازی سرزمین‌های اشغال شده فلسطین و قدس شریف از پلیدی صهیونیسم همواره جزء مهمترین مواضع رهبر جمهوری اسلامی ایران است که در خطبه‌های نماز جمعه تهران نیز کاملاً مشهود بود.
 
هلباوی مقام معظم رهبری را تنها صدایی دانست که ندای لزوم آزاد سازی زمین‌های اشغال شده اسلامی و از بین بردن رژیم صهیونیستی سر می‌دهد و تاکید کرد: مواضع جمهوری اسلامی درباره آرمان فلسطین همواره واضح و آشکار بوده است ولی متاسفانه بسیاری از کشورهای عربی از بیان چنین مواضعی امتناع می‌کنند و در صورتی که سایر سران عربی و اسلامی چنین اراده‌ای داشتند، آرمان فلسطین به غایت خود می‌رسید.
 
وی خطبه‌های امام جمعه هفته گذشته تهران را تاثیر گذار بر انقلابیون خواند و افزود: انقلابیون حقیقی از سخنان عمیق و خیرخواهانه رهبری ایران بهره‌ها خواهند برد.
 
این رهبر برجسته جماعت اخوان المسلمون مصر به پاره‌ای از سخنان مقام معظم رهبری درباره لزوم جلوگیری از مصادره شدن دستاوردهای انقلاب‌های عربی اشاره کرد و گفت: متاسفانه بیم آن می‌رود که دشمنان امت اسلامی از طریق به دست آوردن دل‌ افراد سست عقیده در پیکره انقلاب‌ها نفوذ کرده و مانند موریانه به جان انقلاب‌ها بیفتند و راه را برای سیطره آمریکا،‌ صهیونیسم و استکبار جهانی بر انقلاب‌ها باز کنند.
 
وی با تقدیر از مواضع ضد استکباری و مخالف سیطره بیگانه که همواره در سخنرانی‌های مقام معظم رهبری نمود دارد،‌ گفت: جمهوری اسلامی ایران کشور بزرگ و مقتدری است و با وجود همه دشمنی‌های بیگانگان و دشمنان امت اسلامی ولی به یاری خداوند و رهبری حکیمانه خود روز به روز در مسیر پیشرفت گام بر می‌دارد.
 
هلباوی عدالت و کرامت انسانی را دارای جایگاه‌های رفیع در منویات مقام معظم رهبری خواند و با اشاره به مواضع ضد صهیونیستی رهبر انقلاب گفت: خطیب هفته گذشته تهران به صراحت اعلام کرد که کشورش در کنار هر کسی که در صدد رویارویی با رژیم صهیونیستی بر آید، قرار می‌گیرد و چنین موضوعی لرزه بر اندام صهیونیست‌ها می‌اندازد.
 
وی با تاکید بر اینکه مواضع مقام معظم رهبری رژیم صهیونیستی را بسیار عصبانی می‌کند، افزود: تل آویو همواره به دنبال راه‌هایی برای جلوگیری از تحقق وعده‌های دشمنان خود از طریق بر افروختن آتش فتنه میان گروه‌های امت اسلامی است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
صبا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۲۸ - ۱۸ بهمن ۱۳۹۰
۰
۰
آیه الله خامنه ای نه امام خامنه ای فراموش نشود .
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها