کد خبر: ۳۸۵۷۵۹
زمان انتشار: ۱۴:۲۵     ۳۱ تير ۱۳۹۵
رئيس تيم نظارت و ارزيابي قرارگاه خاتم‌الانبياء تأكيد كرد: مصوبه دولت مبني بر عدم استعلام از نيروي انتظامي در برگزاري كنسرت‌ها نافي ماموريت‌هاي نيروي انتظامي نيست و ناجا ضمن احترام به مصوبه دولت، بايد كما في‌السابق اين ماموريت مهم را دنبال كند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از تسنيم، سردار سيدمجيد ميراحمدي در جمع فرماندهان و مسئولان انتظامي استان گلستان اظهار داشت: ملاك ماموريت‌هاي نيروي انتظامي، قانون است و مصوبه هيئت دولت مبني بر عدم استعلام از نيروي انتظامي در خصوص برگزاري كنسرت‌ها در كشور، نافي مأموريت‌هاي پليس نيست.

وي در جلسه جمع‌بندي نهايي نظارت و ارزيابي قرارگاه خاتم‌الانبياء و در جمع فرماندهان و مسئولان انتظامي استان گلستان گفت: نيروي انتظامي متولي برقراري نظم و امنيت در جامعه بوده و داراي ماموريت‌هاي مهم و وسيعي در ابعاد مختلف امنيتي است و حتي در بخش‌هايي از امنيت ملي نيز مسئوليت دارد.

رئيس تيم نظارت و ارزيابي قرارگاه خاتم‌الانبياء بيان داشت: هرچند نوع عملكرد نيروي انتظامي از سوي جريانات و سلايق مختلف مورد تجزيه و تحليل قرار مي‌گيرد، اما ملاك ماموريت‌هاي پليس قانون است و پليس بر اساس ضوابط، مقررات، تكاليف و فرامين ابلاغي فرماندهي معظم كل قوا انجام وظيفه مي‌كند.

سردار ميراحمدي با تاكيد بر اينكه محيط، محدودكننده ماموريت‌ها و وظايف ذاتي ناجا نيست، اظهار داشت: وظيفه ذاتي پليس، تامين و برقراري نظم و امنيت و برخورد با جرايم و مفاسد علني و آشكار در جامعه است.

وي درباره مصوبه اخير هيئت دولت مبني بر عدم استعلام از نيروي انتظامي در برگزاري كنسرت‌ها در كشور و اكتفا كردن اين نيرو صرفاً به مسائل ترافيكي و انتظامي، اظهار داشت: مصوبه دولت نافي ماموريت‌هاي ذاتي و قانوني نيروي انتظامي نيست و تاثير چنداني در اجراي دقيق مأموريت‌هاي پليس ندارد.

رئيس تيم اعزامي قرارگاه خاتم‌الانبياء خاطرنشان كرد: نيروي انتظامي ضمن احترام به مصوبه هيئت دولت، مي‌بايست كما في‌السابق اين ماموريت مهم را دنبال كند.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها