کد خبر: ۳۸۵۷۵۲
زمان انتشار: ۱۴:۱۹     ۳۱ تير ۱۳۹۵
مدافع راست جديد استقلال گفت: تماشاگران استقلال در سال‌هاي گذشته حسابي اذيت شده‌اند و بازيكنان اين تيم تلاش مي‌كنند شرايط را تغيير بدهند.

به گزارش پایگاه 598، ووريا غفوري به «نسيم آنلاين» گفت كه اولين بازي ليگ هميشه سخت است و بازيكنان اين تيم تلاش مي‌كنند كه در درجه اول 3 امتياز بازي را بگيرند و بعد از آن به بازي زيبا هم فكر مي‌كنند.

شرايط استقلال براي آغاز ليگ چطور است؟

خدا را شكر شرايط بسيار خوب است و من از همه چيز حسابي راضي هستم. بازيكنان در اردوي ارمنستان كاملا با انگيزه بودند و به شرايط مسابقه نزديك مي‌شويم. ما در اردوي ارمنستان تمرينات پرفشاري را انجام داديم و داريم كم كم از فشار تمرينات كم مي‌كنيم. ما روز گذشته را استراحت كرديم و از فردا هم تمرينات‌مان صرفا جنبه تاكتيكي دارد و مي‌توانيم تا شروع بازي‌ها كامل شويم. بچه‌ها در ين مدت زحمت زيادي كشيده‌اند و ما هم تلاش مي‌كنيم تا هرچه زودتر بدن خود را به شرايط مسابقه نزديك كنيم.

تو در بيشتر بازي‌هاي فصل گذشته مصدوم بودي و اين موضوع باعث شد تيم ملي را هم از دست بدهي. در اين فصل مشكل مصدوميتت كاملا برطرف شده است؟

من در اين فصل ديگر مشكل مصدوميت ندارم. فصل گذشته در خيلي از بازي‌هايي كه براي سپاهان به ميدان رفتم با 50 درصد آمادگي بازي مي‌كردم و اين موضوع من را عذاب مي‌داد كه نمي‌توانم بهترين عملكردم را داشته باشم. امسال در تمرينات استقلال به 70 تا 80 درصد آمادگي رسيده‌ام و آرام آرام تمريناتم را ادامه مي‌دهم تا بتوانم هرچه زودتر به شرايط بازي برسم. مطمئن باشيد امسال يكي از فصل‌هاي درخشان من در فوتبال است و شخصا خيلي انگيزه دارم.

حتما مي‌داني استقلالي‌ها در چند سال اخير نتايج خوبي برابر پرسپوليس نگرفته‌اند و تماشاگران از اين موضوع حسابي ناراحت هستند.

بله مي‌دانيم هواداران استقلال در سال‌هاي گذشته خيلي اذيت شده‌اند. اين موضوع را به خوبي مي‌دانيم و همه بازيكنان جديد استقلال شرايط را درك كرده‌اند. ما هم قسم شده‌ايم شرايط را براي استقلال تغيير بدهيم و به همين دليل هم در اين مدت تمام تمركزمان وي تمرين بوده است. تلاش مي‌كنيم در اين فصل خاطره بدي كه در سال‌هاي گذشته در ذهن هواداران نقش بسته است را پاك كنيم.

فكر مي‌كني استقلال مي‌تواند در اين فصل بعد از سال ها در دربي پيروز شود؟

هيچ بازيكني يك نفره نمي‌تواند كاري از پيش ببرد و خوبي شرايط اين فصل استقلال اين است كه همه بازيكنان رفاقت زيادي با هم دارند و تلاش مي‌كنند كه شرايط را براي اين تيم تغيير بدهند. مطمئن باشيد امسال نه تنها در دربي موفق مي‌شويم بلكه فصل خوبي هم پشت سرخواهيم گذاشت و هواداران از ديدن بازي‌هاي ما لذت مي‌برند. مي‌دانيم تماشاگران استقلال امسال با تيم ما آشتي كرده‌اند و به همين دليل كاري مي‌كنيم كه انها از ديدن بازي‌هاي تيم محبوب شان لذت ببرند.

اميد ابراهيمي و عليرضا منصوريان در مصاحبه‌هايي ادعا كرده‌اند كه براي دربي لحظه شماري مي‌كنند. تو هم همين حس را داري؟

طبيعي است كه من هم همين احساس را دارم. من از بچگي براي بازي كردن در استقلال لحظه شماري مي‌كردم و الان براي بازي با نفت تهران در هفته اول ليگ برتر ثانيه شماري مي‌كنم چه برسد به بازي با پرسپوليس. همه بازيكنان آرزو دارند كه بازي در دربي بزرگ تهران را تجربه كنند و من فكر مي‌كنم من هم بسيار براي اين موضوع هيجان زده هستم.

و به عنوان سوال آخر. بازي هفته اول برابر نفت تهران را چطور مي‌بيني؟

حتما مي‌دانيد كه بازي‌هاي  اول هميشه سخت است چرا كه تيم‌ها از هم شناخت ندارند. فكر مي‌كنم نفت تهران يكي از بهترين تيم‌هاي چند سال اخير فوتبال ايران بوده است و طبيعي است كه ما كار سختي داريم. با اين حال ما در درجه اول دوست داريم 3 امتياز بازي را بگيريم و قطعا به بازي تهاجمي هم فكر مي‌كنيم. دوست داريم در ليگ شانزدهم شروع خوبي داشته باشيم و تلاش مي كنيم بهترين عملكردمان را داشته باشيم. 


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها