کد خبر: ۳۸۵۴۷
زمان انتشار: ۱۹:۰۴     ۱۷ بهمن ۱۳۹۰
حسب درخواست ناشرین اوراق مشارکت؛
بانك صادرات ايران نرخ سود علي الحساب كليه اوراق مشاركت را كه از طريق اين بانك در سنوات گذشته به فروش رسيده است را به 20 درصد افزايش داد. اين تصميم بر اساس مصوبه بانك مركزي و در راستاي حفظ توان رقابتي بين اوراق منتشر شده در سنوات گذشته (سالهاي 87-88 و 89-90) و جديد گرفته شده و از تاريخ فوق حداكثر سود براي كليه اوراق 20 درصد محاسبه و پرداخت خواهد شد.
به گزارش پایگاه 598، بانك صادرات ايران در راستای اجراي دستورالعمل هاي بانك مركزي جمهوري اسلامي ايران نرخ سود علي الحساب كليه اوراق را كه قبلا بفروش رسانده است را حسب درخواست ناشرين از تاريخ 15 بهمن ماه سال جاري معادل 20 درصد محاسبه و به دارندگان اوراق پرداخت مي نمايد.

بنا بر این گزارش اين تصميم بر اساس مصوبه بانك مركزي و در راستاي حفظ توان رقابتي بين اوراق منتشر شده در سنوات گذشته (سالهاي 87-88 و 89-90) و جديد گرفته شده و از تاريخ فوق حداكثر سود براي كليه اوراق 20 درصد محاسبه و پرداخت خواهد شد.

گفتني است بانك صادرات ايران در آينده نزديك نسبت به عرضه اوراق مشاركت جديد و گواهي سپرده با نرخ 20 درصد اقدام خواهد كرد.

شايان ذكر است اين بانك در بخش هاي نفت و گاز، مسكن، نيرو و توسعه نيروگاه هاي برق و... اقدام به فروش اوراق نموده و گامهاي موثري در جهت رشد و توسعه كشور برداشته است اتخاذ اين تصميم پاسخی به اعتماد دارندگان اوراق مشاركت و فرصت مناسبي براي دارندگان این اوراق است تا بتوانند به سود مطلوبي دست يابند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها